بحران ارز رسوایی وعده‌های دروغ روحانی – ۲۰فروردین۱۳۹۷

-افزایش روز به روز قیمت ارز یا به عبارت دیگر سقوط آزاد ارزش پول ملی که در واقع سقوط آزاد قدرت خرید مردم، نمودی از فروپاشی اقتصاد کشور و فرو غلتیدن بخشهای بیشتری از مردم ایران در ورطة فقر و گرسنگی است. اما این قضیه اکنون به یک بحران سیاسی تبدیل شده و رسوایی روحانی و آمارهای او در مورد نرخ تورم و بهبود شاخصهای اقتصادی و وعده‌های پوشالی او را به همراه داشته است؛ چرا که تنها دو سه ماه پیش بود که روحانی در گفتگوی تلویزیونی خود، با تاکید گفت که مردم خیالشان راحت باشد، قیمت دلار و ارز افزایش پید نخواهد کرد و امروز همة اینها، به علاوة شعله کشیدن قیام و انفجار خشم مردم به جان آمده، در چشم‌انداز قرار دارد. نگاهی می‌کنیم به انعکاس این جریان در رژیم از زبان مهره‌ها و رسانه‌های دو باند.

یاسر جبراییلی از باند خامنه ای ۱۹ فروردین
امروز پس از قریب به ۵ سال مدیریت لیبرال‌ها بر اقتصاد ایران، با وجود امضای برجام و افزایش ۱.۵ میلیون بشکه‌ای فروش نفت، قیمت دلار ۲۶۰۰ تومان نسبت به ابتدای دولت آقای روحانی افزایش یافته و به ۵۸۰۰ تومان رسیده است.
آیا حق نداریم بگوئیم خسارت ۵ سال حاکمیت لیبرال‌ها بیش از خسارات تحریم‌ها بوده است؟
راه حل این وضعیت ساده است. محترمانه کنار بروند یا لااقل مدیریت اقتصاد را به جریان انقلابی بسپارند تا اوضاع بهبود یابد.
سایت حکومتی فرارو ۱۹ فروردین
نگرانی شدید مردم از پرواز دلار
عده‌ای نیز سیاست خارجی دولت و حکومت را نقد می‌کنند و می‌گویند، وضعیت کنونی دلار ناشی از وضعیت سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، به بن بست خوردن برجام و ... است. کاربری در این باره معتقد است: «از سوریه شدن میترسیدی؟ حالا ونزوئلا شدن رو ببین.» واقعیت‌ها را به مردم نمیگویند. بابا جمعه تمام میشه شنبه‌ای هم میاد! چطور آب و صابون بیاریم روتون رو بشوریم؟ "
سایت حکومتی رجا نیوز ۱۹ فروردین
دلار در مرز 6000 تومان، مسئولان دولتی همچنان در سکوت/ هسته ای تعطیل شد، قیمت دلار رکورد شکنی کرد!
وعده انتخاباتی روحانی برای بهبود وضعیت اقتصادی با حل پرونده هسته ای به دلیل بسیاری از مشکلات داخلی عملی نخواهد بود. روحانی در مدیریت مشکل ارز هم شکست خورده است. گزارش صندوق بین المللی پول نشان می دهد که قیمت بالای ارز طی سال گذشته ادامه داشته است. در پیش نویس بودجه سال اتی هم دلار با نرخ 29970 ریالی تهیه شده است.
کیهان خامنه ای ۲۰ فروردین
دلار 5800 تومانی دستاورد دولت برجام و تلگرام!

دولتی که همه دستاوردش برجام و تلگرام باشد، در یک طوفان بازار ارز همه چیز را می‌بازد و مردم را با انبوهی از وعده‌ها تنها می‌گذارد، وعده‌هایی که به ضرب آنها رای مردم را گرفت و حالا حامیان و مروجان دیروزش هم یکی پس از دیگری توئیت می‌زنند و خودشان را لعنت می‌کنند که چرا باعث فریب مردم شده‌اند! میزان کفایت دولت برای اداره امور کشور از همین چیزها به خوبی معلوم است!
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع ۱۹ فروردین
آقای روحانی، اگر مخالف گرانی دلار هستید سیف را برکنار کنید
ظاهرا دولت به دنبال افزایش قیمت ارز است چراکه اقدامی برای مدیریت بازار انجام نمی‌دهد. دولت افزایش قیمت ارز را مدیریت می‌کند تاهفته‌ای حداقل 200 تومان به قیمت دلار و یورو افزوده شود.رئیس مجلس باید در این خصوص اعلام موضع کند چراکه امروز در بحرانی ترین شرایط اقتصادی به سر می‌بریمئیس جمهور باید تکلیف خود را با مردم در خصوص بازار ارز روشن کند و ادامه این وضع به ضرر منافع ملی ایرانیان است.اگر تغییری در مدیران ایجاد نشود یعنی رئیس جمهور از وضع موجود رضایت دارند و این موضوع همه چیز را برای مردم شفاف خواهد کرد.
تاجزاده از باند آخوند روحانی ۲۰ فروردین
به نقطه عطف حذف یکی از دو دولت نزدیک می‌شویم. یا دولت پنهان با کنارزدن دولت قانونی ارکان حکومت را کامل در دست می‌گیرد یا مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

سایت حکومتی جهان نیوز ۱۹ فروردین
آقای روحانی، هنوز خیالمان راحت باشد؟
لطفا به اشتراک بگذارید: