اظهارات کارشناس رژیم در مورد قیام دیماه، فشارها از آستانه تحمل مردم عبور کرده

اظهارات کارشناس رژیم در مورد قیام


یک کارشناس رژیم از باند مغلوب درباره قیام سراسری دیماه گفت: شورشهای اخیر نشان می‌دهد جامعه به نقطه پر کاه رسیده است. ازیک نقطه به بعد فشارها از آستانه تحمل جامعه عبور کرده و به حد کفایت رسیده است.

وی افزود: نظام حاکم قادر به حل مشکلات جاری آن نیست (و) دولت نسبت به کاهش بی‌اعتمادی بی‌حس است. هر مسأله ساده روزمره‌ای یک باره به بحران تبدیل می‌شود مسائلی مثل حقوق کارگران که هیچ جنبه سیاسی هم ممکن است نداشته باشد، سیاسی می‌شوند. بنابراین، تا نابرابری، تبعیض و فساد ادامه دارد اعتراضات ادامه پیدا می‌کند. جامعه ایران یک جامعه جنبشی است. یک پر کاه فشار اضافی برای جامعه لازم بود تا کمرش بشکند.

این کارشناس رژیم هم‌چنین گفت: در سال 94 وزرات کشور تحقیقی انجام داد تا میزان اعتماد اجتماعی را بسنجد. نتایج نشان داد فقط 16درصد پاسخ‌دهندگان اعتماد زیاد و خیلی زیاد به سازمانهای دولتی دارند. هم‌چنین در همین مطالعه نشان داده شد که تنها 4 . 6 درصد پاسخ‌دهندگان نظام را در حل مشکلات به میزان زیاد و خیلی زیاد موفق می‌دانستند.

 

یک کارشناس رژیم از باند خامنه‌ای نیز گفت: دیگر اقتداری در حوزة سیاسی وجود ندارد و ادامه‌یافتن این وضعیت، کشور را به فروپاشی و تجزیه می‌کشاند. برای همین، جامعه به سمت دیکتاتوری با ادبیات نظامی می‌رود تا این دیکتاتور ظرف دوره‌یی 8 ساله با از بین بردن طبقه اَشرافیت و مافیا، افق جدیدی را پیش روی کشور بگشاید».

این مهره خامنه‌ای در زمینه‌سازی برای سرکوب بیشتر به طور مسخره‌ای مدعی شد: مردم دیکتاتوری می‌پسندند؛ چون شرایط ایجاب می‌کند. قالیباف هم می‌گفت، من رضاخان حزب‌اللهی‌ها هستم. یعنی قصة نوسازی آمرانه، جدی است. علی لاریجانی هم یک محافظه‌کار ضعیف‌تر از روحانی است؛ یعنی ضعیف‌تر از روحانی و نمی‌تواند کاری انجام دهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: