اعتراف به شکست رژیم در برابر شعار نه جلاد نه شیاد و جنبش دادخواهی

اعتراف به شکست رژیم


حسن غفوری‌فرد نایب رئیس سابق مجلس رژیم و از مهره های اصلی باند خامنه ای دراعتراف به شکست بزرگ ولی فقیه ارتجاع در برابر جنبش دادخواهی و شعار نه جلاد نه شیاد در نمایش انتخابات،گفت: پیشنهاد رییسی برای ریاست جمهوری یکی از اشتباهات اصولگرایان بود چون مشخص بودکه او رای نمیاورد...با اینکه به او علاقه مند هستم اما معتقد بودم رای نمیاورد. اصولگرایان اشتباه کردند و به خواست مردم توجهی نکردند.

 

در حالی که جنبش دادخواهی و اظهارات منتظری درباره جنایت بزرگ قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷، ولایت خامنه‌ای و رأس حاکمیت را در بحران عمیقی فرو برده است، حکومت آخوندی در تلویزیون حکومتی روز 7 فروردین ۹۷ دربارة رویارویی مجاهدین با خمینی و عزل منتظری جانشین ده ساله خمینی به‌خاطر اعتراض به قتل عام ۶۷ گفت:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی که منافقین وارد فاز نظامی با مردم و نظام اسلامی شدند, ضرورت هوشیاری و مرزبندی مسئولان با منافقین بیش از گذشته احساس می شود

خمینی: اینها می خواستند من رو گول بزنند من نجف بودم, اینها آمده بودن که من رو گول بزنند, بیست و چند روز آمد در یک جایی من فرصت دادم بهش حرفهاش رو بزنه, تمام حرفهاشون هم از قرآن بود و از نهج البلاغه, این آمده بود که من رو بازی بدهند من همراهی کنم باهاشون.

گزارشگر: اما ساده اندیشی برخی مسئولان و پیچیدگی منافقین بتدریج این مسئولان را طعمه آنها می کند.

 

گزارشگر: منافقین در واقع با استراتژی نفوذ بیت قائم مقام رهبری رو به رخنه ای برای ضربه زدن به امام و انقلاب تبدیل می کنند.

 

گزارش: آیت الله منتظری بر خلاف انتظار به توصیه های غیر مستقیم امام توجهی نمی کند و همچنان با ساده اندیشی اجازه میدهد منافقین و لیبرالها در لباس دلسوزی به رفتار و آمد در بیت ایشان ادامه دهند و با تحریکات مستقیم و غیر مستقیم او را به مقابله تدریجی با امام و انقلاب بکشانند.

امام که با اندوه و تالم مقاومت آیت الله منتظری را در مقابل مصالح انقلاب مشاهده می کند, تصمیمی تاریخی می گیرد, نامه پر نکته امام خمینی در عزل آقای منتظری سرشار از هشدار در باره خطر لیبرالها و منافقین است .

 

نامه خمینی: از انجا که ز آنجا که روشن شده است‏‎ ‎‏که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست‏‎ ‎‏لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می سپارید, صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را‏‎ ‎‏از دست داده اید. شما در اکثر نامه ها و صحبتها و موضعگیریهایتان نشان دادید که‏‎ ‎‏معتقدید لیبرالها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می گفتید‏‎ ‎‏دیکته شده منافقین بود که من فایده ای برای جواب به آنها نمی دیدم.

 

نامه خمینی: با دلی شکسته و سینه ای گداخته از آتش بی مهری ها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودیم چند نصحیت می کنم دیگر خود دانید, از آنجا که ساده لوح هستید و سریعا تحریک می شوید در هیچکار سیاسی دخالت نکنید شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد, نامه ها و سخنرانیهای منافقین که بوسیله شما از رسانه های گروهی به مردم میرسید, ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان ... و خونهای پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید, برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید شاید خدا کمک تان کند.

 

گزارش: آیت الله منتظری اما نه به سفارشهای امام و نه به نصایح سید احمد عمل نمی کند و همچنان که امام پیش بینی می کرد, بهانه های مختلفی بدست منافقین و ضد انقلاب می دهد تا انقلاب رو مورد هجمه قرار دهند, تاریخ قابل تکرار است مگر انکه از عبرتهای ان درس بگیریم

 

منتظری جانشین خمینی در سال ۶۷ خطاب به جمعی از مجریان حکم خمینی برای قتل عام زندانیان سیاسی از جمله آخوند جلاد ابراهیم رئیسی و آخوند مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روحانی در دور اول، گفت:

ده دفعه تا حالا به احمد آقا گفتم ولله من بیش از تو دلم برای امام می سوزه، من میخوام پنجاه سال دیگه برای آقای خمینی قضاوت نکنند، بگن آقای خمینی یک چهره خونریز، سفاک و قتالی بود، من نمی خواهم در تاریخ اینطوری باشه، چهره ولایت فقیه رو ما کریه نشان دادیم به حضرت عباس پیش مردم، در اثر این تندروی ها و بازداشتهایی که بوده، این قدر بازداشت نبوده سر اسلام، اینهمه کارها که نبوده، این یک.

دو اینگونه قتل عام بدون محاکمه آنهم نسبت به زندانی و اسیر (اسیر شماست دیگه) قطعا در دراز مدت به نفع آنهاست و دنیا ما را محکوم می کند و آنان را بیشتر به مبارزه مسلحانه تشویق میکند. مبارزه با فکر و ایده از طریق کشتن غلط است.

در خاتمه مجاهدین خلق اشخاص نیستند یک سنخ فکر و برداشت است. یک نحو منطق است و منطق غلط را باید با منطق صحیح جواب داد. با کشتن حل نمی شود بدتر می‌شود.

و همین تو اهواز می‌گفتن تو اهواز می‌گفت خیلی افتضاح بود این رو میدونید که اصفهان یک زن آبستن هم توش بود؟او که به من گفت در اصفهان یک زن آبستن هم اعدام شده. برای من نقل کرد گفت یه کسی برادرش زندان بود بعد آخرش مثلاٌ می‌گفتند تو... خواهرش هم متهم است. رفتار خواهرش را آوردند خودش را اعدام کردند. خواهرش... بهش گفتند... گفت دختر 15 سال یا 16 سالش بود. گفتن من حالا چون برادره اعدام شد این که یک دختر... این را هم اعدام کنید... بعد در آینده میگن ما دلمون نمی‌خواست ولایتو. مردم از ولایت فقیه داره چندششون میشه.ما دلمون نمی‌خواست ولایت فقیه به این جا برسه.

 

در ۱۴خرداد ۹۶ خامنه‌ای بر سر گور خمینی، در اعتراف به شکست حاکمیت در قبال شعار «نه جلاد نه شیاد» گفت:

اسلام ناب یعنی اسلامی که نه اسیر و پابند تحجر است نه اسیر و پاپند التقاط است, در دورانی که هم تحجر وجود داشت هم التقاط وجود داشت. امام اسلام ناب را مطرح کرد

دهه 60 یعنی دهه اول پیروزی انقلاب و دهه حیات با برکت امام بزرگوار. برادران و خواهران عزیز دهه 60 یک دهه مظلوم است. دهه تعیین کننده در سرنوشت ایران و ایرانی, دهه فوق العاده مهم و حساس و در عین حال ناشناخته و اخیرا به وسیله برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم, دهه 60 را مورد تهاجم قرار میدن. دهه 60, دهه آزمون ها بزرگه و دهه پیروزیهای بزرگ. دهه 60, دهه خشن ترین تروریسم در کشور در این تروریسم, البته من عدد معین نمی کنم تا 17هزار هم گفته اند

این خیلی مسئله مهمی است؛ اینجور نباشه من توصیه میکنم و کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه 60 قضاوت میکنند جای شهید و جلاد عوض نشود
لطفا به اشتراک بگذارید: