انتصاب جان بولتن – اظهارات وحشت زده اسحاق جهانگیری علیه مجاهدین

انتصاب جان بولتن


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رژیم ، وحشت زده از انتصاب جان بولتون توسط رئیس جمهور آمریکا،، با ترس و غیظ شدیدی علیه مجاهدین گفت: اینگونه نیست که گروهی که مهم‌ترین افتخارشان حقوق گرفتن از سازمان مجاهدین است سر کار بیایند در حالیکه این سازمان حدود ۱۷ هزار نفر از (نظام)کشته است.

معاون اول آخوند روحانی که نظام ضد ایرانی ولایت فقیه، را ملت ایران می نامید، اضافه کرد: این افراد تهدیدات را علیه نظام آغاز و فکر می کنند نظام با این تهدیدات جا می‌زند یا اتفاقی در ایران می افتد.

اسحاق جهانگیری در ادامه اظهارات ترس آلود خود گفت: مهمترین کاری که این‌ها با این فضاسازی‌ها می‌کنند، این است که تلاش می‌کنند فضای سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشور را ناامن کنند و نگذارند که مسیر توسعه در این شرایط با شتاب پیش برود. آنها همچنین به دنبال آن هستند تا مانع نزدیک شدن دولت‌های منطقه به یکدیگر شوند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی واقعا می‌خواهد با همه کشورهای منطقه برادر و دوست باشد.

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم درباره تحولات اخیر در دولت آمریکا گفت: به طور قطع در آینده وضعیت تندتر و آشفته‌تری را با آمریکا خواهیم داشت. ترامپ برای خروج از برجام و نابودی قدرت (نظام) در منطقه اقدام به تغییراتی در کاخ سفید کرده است.

وی افزود: دونالد ترامپ عنصر رادیکال و ضدبرجام را جایگزین وزیر خارجه قبلی کرده تا بتواند راه خود را بدون مانع پیش ببرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: