دیدار نوروزی زندانی سیاسی حمیدرضا امینی با همسر و فرزندانش در بیمارستان

دیدار نوروزی زندانی سیاسی حمیدرضا امینی با همسر و فرزندانش در بیمارستان


بنا به گزارشات رسیده صبح روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶ همسر و فرزندان زندانی سیاسی در اعتصاب غذای خشک حمیدرضا امینی برای دیدار با وی به بیمارستان موسوم به خمینی رفتند.


آنها توانستند با کمک مردم به بخشی از بیمارستان که این زندانی سیاسی در آن بستری بود بروند.

به محض اینکه حمیدرضا فرزندان و همسرش را دید از مامورین درخواست کرد که با آنها دیدار کند. اما مامورین بر سرش ریخته و به شدت به ضرب و شتم پرداختند طوری که سر و صورت حمید رضا خونی شده بود و لبهایش پاره شده بود.

ماموران حمیدرضا امینی را هل داده و بر روی زمین انداختند در همین حال پسر کوچک حمیدرضا با آسم شدیدی که داشت بسیار ترسیده و فریاد میزد! مردم به حمایت از این زندانی سیاسی و خانواده اش و به ناسزاگویی علیه رژیم پرداختند پس از اعتراض مردم؛ حمیدرضا با سروصورتی خونین توانست پسر کوچکش را در آغوش بگیرد.

حمیدرضا امینی زندانی سیاسی در اعتصاب خشک امروز شانزدهمین روز اعتصاب غذای خشک به سر میبرد وی را در حالت بیهوشی به بیمارستان موسوم به خمینی منتقل کرده و اکنون در این بیمارستان بستری است.

فرزند کوچک آنها نوید ۸ساله است و با مشکل آسم نفس کم می آورد. و فرزند دیگرش امید ۱۲ساله است. وضعیت اقتصادی این خانواده بسیار وخیم گزارش شده است.

در همین حال بر اساس اطلاع رسیده خانواده های زندانیان سیاسی روز سه شنبه هنگام تحویل سال نو به جلوی زندان قرچک ورامین رفته و سفره های هفت سین خود را به خواست سهیل عربی آنجا پهن کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: