بحران راس رژیم - انتشار متن کامل نامه های احمدی نژاد به ولی فقیه ارتجاع

بحران راس رژیم


پاسدار مقدم‌فر، مشاور فرهنگی سرکرده سپاه پاسداران در پاسخ به این سؤال رسانه‌های حکومتی که مهم‌ترین چالش (نظام تاکنون) چه بوده و در سال‌های پیشِ‌رو نیز مشکل‌زا خواهد بود، گفت: مهم‌ترین مشکل ما در طول سالهای پس از پیروزی و تشکیل نظام اسلامی مشکل نفاق و نفوذ بوده است. در این چهل سال آن‌قدر که (نظام) از نفاق و نفوذ ضربه خورده است از هیچ تهدید دیگری ضربه نخورده است.

این سرکرده سپاه پاسداران افزود: با ظهور منافقان جدید، بیشترین اغتشاشات در جریان فکری و نرم‌افزاری نظام را آنها به‌وجود آوردند. نقاق جدید توانست جریان پشیمانی از (نظام) را توجیه و برای جبهه استحاله‌شده از انقلاب یارگیری نماید

 

محمود صادقی عضو مجلس رژیم به‌نقل از گزارش وزیر ارتباطات رژیم گفت در چند روزی که تلگرام فیلتر بود بیش از ۳۰میلیون نفر از فیلترشکن استفاده کردند.

وی افزود: دبیر شورای عالی فضای مجازی در سخنرانی خود از همگرایی پنج فناوری در فضای مجازی و بسط روزافزون آن در دهه آینده سخن گفت و گزارشش که تمام شد عبث بودن سیاست فیلترینگ برای همه مبرهن شد.

 

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی رژیم درباره تقلای آخوندی برای اعمال سانسور بر شبکه‌های اجتماعی گفت:

بحث بستن تلگرام از یکی دو سال پیش در فضای مجازی کشور مطرح هست. و هر از چند گاهی مطرح میشه. در حوادث امنیتی که اخیراٌ در کشور داشتیم به هر حال برای مدت محدودی این پیام رسان فیلتر شد... لذا طبیعی‌ست که این بحث به طور جدی در میان نخبگان و در میان اقشار مختلف مطرح باشه که بستن تلگرام به زودی صورت می‌گیره. در شورای عالی فضای مجازی به طور خاص در این رابطه تصمیم‌گیری نشده ولی با توجه به همین عدم رعایت قوانین کشور و وجود این کانالها که در حقیقت دائم دعوت به خرابکاری، تجمع و اغتشاش می‌کنند به هر حال هر آن ممکنه که در شورای عالی فضای مجازی این موضوع مجدداٌ بحث بشه.

 

احمدی‌نژاد یک روز پس از دستگیری رحیم مشایی، متن کامل نامه‌های خود به خامنه‌ای که در 30 بهمن و 22 اسفند نوشته بود را در سایت خود منتشر کرد.

در بخشی از نامه 30 بهمن رئیس جمهور قبلی رژیم به ولی فقیه ارتجاع آمده است: امروز نارضایتی عمومی از عملکرد نظام، بسیار بالا و جدی است و به سرعت در حال گسترش به اصل انقلاب است... چگونه امکان دارد از تبعیض و ظلم حاکم بر برخی از مراکز به خصوص در دستگاه قضایی و برخوردهای تند امنیتی و قضایی با گروهی از مردم و جوانان به صرف انتقاد، اعتراض یا مخالفت با برخی اشخاص یا رفتارها، اطلاع داشت و ساکت بود؟ ...

وی در نامه اش تاکید می کند که طی چند دهه «امنیتی کردن و بستن فضای کشور» و «عدم شفافیت در امور مهم و پنهان داشتن مسائل اساسی از مردم» باعث گسترش نارضایتی شده است.

رئیس جمهور قبلی رژیم می‌نویسد: مدتهاست که شورای نگهبان خود را مسئول مهندسی انتخابات پنداشته و به جای مردم تصمیم می‌گیرد. انتخابات دو دوره اخیر ریاست جمهوری نیز با مهندسی شورای نگهبان در امر انتخابات برگزار گردید.

 

در نامه دوم احمدی‌نژاد به خامنه‌ای آمده است: بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد تعاون سپاه، بنیاد تعاون ارتش، بنیاد تعاون بسیج، بنیاد تعاون وزارت دفاع و بخش اقتصادی کمیته امداد امام، بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان ثروت دارند که مردم از گزارش کار و درآمد و محل مصرف آنها بی‌اطلاعند. نهادهای فرهنگی وابسته به رهبری صرفاً بودجه می‌گیرند اما معیارها و برنامه‌های آنان برای حمایت و یا عدم حمایت از یک کار فرهنگی و فکری برای همگان آشکار نیست.

نامه دوم احمدی‌نژاد به خامنه‌ای می‌افزاید: اصل ۴۴ تبدیل به واگذاری ثروت دولت به عده‌ای خاص و ایجاد رانت شده‌است. جزم اندیشی و خود حق‌پنداری مطلق، سم مهلک و نابود کننده فرهنگ و خلاقیت فکری و فرهنگی است.

 

سایت احمدی نژاد خبر داد، حمید بقایی به سلول انفرادی منتقل شده و به دلیل اعتصاب غذا در شرایط نامساعد جسمی به سر می‌برد.

 

در همین حال، سایت احمدی‌نژاد متن لایحه دفاعیه وکیل حمید بقایی را منتشر کرد که در آن آمده است: سه میلیون و ۷۶۶ هزار یورو که گفته می شود تحویل حمید بقایی داده شده، هدیه قاسم سلیمانی به احمدی نژاد جهت کمک به اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بوده و قاسم سلیمانی موقع تحویل این مبلغ گفته بود که این وجه خارج از روال اداری است.

وی از دستگاه قضایی رژیم خواست تا از احمدی‌نژاد و پاسدار قاسم سلیمانی برای روشن شدن واقعیت دعوت کند که در دادگاه حضور پیدا کنند.

 

مصطفی تاج‌زاده معاون سابق وزارت کشور رژیم نسبت به دچارشدن رژیم آخوندی به سرنوشت رژیم شاه هشدارداد.

وی در نامه سرگشاده‌ای به احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام آخوندی نوشت:‌ محمد رضا شاه همه راه‌های نفس کشیدن و اصلاح دموکراتیک را بر ملت بسته و گزینه‌ای جز انقلاب روی میز مردم قرار نداده بود. برهمین اساس معتقدم اگر جمهوری اسلامی نیز همه راه‌های رقابت و مشارکت آزاد سیاسی را بر مردم ببندد، گزینه‌ای جز براندازی خود باقی نمی‌گذارد.

درنامه تاج زاده هم چنین آمده است: نهادهای زیر نظر رهبر یا خود آلوده فساد شده‌اند مانند قوه قضاییه یا غیرمستقیم در گسترش فساد نقش ایفا کرده و می‌کنند مانند سپاه با ورود گسترده در امور اقتصادی.

وی می‌نویسد: برخورد رهبری و منصوبانش با فساد این است که یکی را باید کش داد و دیگری را باید درز گرفت. منصوبان رهبر با تمام وجود می‌کوشند فضای مجازی را فیلتر کنند و همین مسأله به گسترش فساد دامن می‌زند.

تاج زاده هم چنین گفته است : علت استعفای نجفی، شهردار رژیم در تهران، مخالفت نهادهای زیر نظر خامنه‌ای بوده و علت اصلی آن تهیه "گزارشی از فسادهای شهرداری تهران و تسلیم آن به قوه قضائیه بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: