تظاهرات کارگران ملی فولاد اهواز – اعتراضات کارگران و سایر اقشار مردم

تظاهرات کارگران ملی فولاد اهواز


کارگران گروه صنعتی فولاد اهواز روز شنبه ۲۶ اسفند در بیست و پنجمین روز اعتصاب خود پس از تجمع مقابل استانداری خوزستان در اهواز اقدام به راهپیمایی کردند. کارگران خشمگین حین راهپیمایی در خیابان منتهی به کیانپارس علیه سرکوب و دستگیری کارگران توسط رژیم شعار سردادند.

 

جمعی از بازنشستگان کارخانه لاستیک سازی کیان تایر در تهران در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در ایام عید مقابل کارخانه تجمع کردند و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.

 

کارگران راه‌آهن میانه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. کارگران مسیر قطارها را بستند و اعلام کردند تا حقوقشان پرداخت نشود، مسیر حرکت قطارها را باز نخواهند کرد

 

کارگران بازنشسته شرکت نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به خودداری عوامل رژیم از پرداخت مطالبات آنها برغم وعده و وعیدهای کارگزاران رژیم، مقابل ساختمان مدیریت کارخانه دست به تجمع زدند.

 

جمعی از کشاورزان گندم‌کار فاریاب در استان کرمان؛ در اعتراض به توزیع بذر نامرغوب گندم که موجب خسارت شدید به این کشاورزان محروم شده است؛ مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

 

کارگران مجموعه ورزشی آزادی در تهران به دلیل پرداخت نشدن حقوق خود مقابل وزارت ورزش رژیم تجمع کردند.

 

کارآموزان شرکتهای نفتی غرب کارون در سوسنگرد روز جمعه دراعتراض به بیکاری و عدم استخدام توسط ارگانهای رژیم تجمع اعتراضی برپا کردند

 

جمعی از کوهنوردان در اعتراض به تصرف اماکن عمومی توسط سپاه وارگانهای دولتی از جمله تصرف سایت سنگ سیاه مشهد توسط سازمان متالوژی کاوه متعلق به سپاه پاسداران دست به اعتراض زدند.

 

اهالی سیلاب و کلوار شهرستان بویراحمد در اعتراض به نداشتن آب آشامیدنی مقابل استانداری رژیم در یاسوج دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: