پیام مادر زندانی سیاسی سهیل عربی:‌ بیایید سفره هفت سین را جلو زندان پهن کنیم

پیام مادر زندانی سیاسی


فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی که هم اکنون در اعتصاب غذای خشک در زندان تهران بزرگ به سر می برد امروز سه شنبه 22 اسفند طی پیامی در آستانه سال نو گفت:

فرنگیس مظلوم هستم مادر سهیل عربی که بجرم روشنگری ودگراندیشی در زندانهای جمهوری اسلامی در بنداست.بهمن ماه امسال سهیل دراعتراض به ضرب وشتم وانتقال گلرخ ایرائی وآتنا دست به اعتصاب غذا زدوخواهان رسیدگی وبازگشت این دوتن به اوین شد.پس از این اقدام سهیل نیز مورد ضرب وشتم قرارگرفت وبه زندان تهران بزرگ منتقل شد واین عمل بارهاتکرار شد تا اوراوادار به شکستن اعتصاب کنند ولی وی همچنان اعتصاب راادامه میدهد.امروز که برای ملاقات پسرم بزندان رفتم مانع دیدارم شدند وگفتند چون به بند دیگری منتقل شده نمیتوانم او را ملاقات کنم. دلم را شکستند قلبم هزارپاره شد . حتی به مددکاری مراجعه کردم ولی بیفایده بود .

حال خطابم بشما ملت عزیز بخصوص مادران و پدران زندانیان سیاسی در بند است سال نو نزدیک است بیائید سفره هفت سینمان را جلوی درب زندان تهران بزرگ پهن کنیم تا بدین وسیله به فرزندانمان بگوئیم همچنان درکنارشان هستیم و آنان را فراموش نکردیم . فرزندان ما برای آزادی در زندانها محبوسند آنان خواستار آزادیند تا همه مردم در صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: