آخوند صدوقی -با حضورمان توطئه را خنثی کنیم

 

آخوند صدوقی روزششم اسفند96 در کمال وقاحت و بی‌شرمی گفت:
« حکم مقابله با ولی فقیه اعدام است
یا باید اعدام شوند و یا دست و پایشان قطع شود
امنیت از نان شب واجب‌تر است
عده‌ای از این مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کرده و دست به شورش زدند.عده ای از افراد ناراحت هم از این شورش‌ها سوءاستفاده کرده و در قالب جریان‌های اقلیتی به دنبال بحران‌سازی در جامعه بودند آتش را باید خاموش کرد و نباید آتش فتنه را مجال داد که همه جا شعله بکشد»
اینها زمینه سازی برای اعدام دراویش است. چرا رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران قصد دارد عده ای از دراویش را به جوخه اعدام بسپارد؟
به یک دلیل خیلی ساده! درطی قیام سراسری اخیر رژیم اهریمنی ملایان شکستهای بسیار سنگینی از مردم دلیر و مبارز ایران دریافت نمود. رژیم قصد داشت با شوی مسخره ۲۲ بهمن و به میدان آوردن اقشار وسیعی از مردم مشروعیت از دست داده خود را دوباره بدست آورد و در واقع شکستهای اخیر را جبران کند. اما با عدم شرکت مردم در کارناوال مضحک ۲۲بهمن شکست دیگری نصیب رژیم شد و استیصال و بیچارگی رژیم دو چندان گشت. از این رو ملایان جنایتکار راه حل جبران شکستهای سنگین خود و جلوگیری از سرنگونی رژیم اهریمنیشان را در ایجاد ارعاب و ترساندن مردم ایران میبینند.
به نظر می‌رسد حاکمیت ضد بشری که همیشه راه نجات خود را در کشتار و شکنجه میبیند اینبار تصمیم به تکرار سناریوی هولناک ۶۷ دارد!
شوربختانه اینبار قرعه‌ی قتل عام بنام دراویش افتاده است، قشری از مردم ایران که همواره مذهبی و عرفانی بوده و هیچگاه هیچ مشی سیاسی نداشته اند. پس از زندانی و شکنجه کردن صدها تن از دراویش دستگیر شده در جریان اعتراضات گلستان هفتم، در روزهای اخیر رژیم مقدمات نابودی سیستماتیک دراویش را پی ریزی کرده است و می‌خواهد این بار آنان را برای زهر چشم گرفتن و ترساندن مردم قربانی کند. به همین علت است که در چند روز گذشته ناگهان از همه طرف باندهای فاشیستی و جنایتکار حاکم، دراویش را داعشی خواندند و خواستار مجازات آنها شدند.
همچنین با طراحی یک شو مضحک تلویزیونی و ایجاد یک تظاهرات حکومتی مزدوران رژیم یک بار دیگر شعار مرگ را تکرار کردند. دراین تظاهرات که با پشتیبانی ناجا همراهی میشد مزدوران سپاهی و بسیجی با عربده کشی اعدام و کشتار دراویش را خواستار شدند. در واقع با بکار بردن دسیسه هایی از این قبیل رژیم خون آشام ولایت فقیه قصد به مسلخ بردن دراویش دربند را دارد تا هم شکست و بی‌کفایتی خود را بپوشاند و هم اینکه مشروعیت نداشته اش را سرپوش بگذارد.
نظام ضعیف و زهوار دررفته خامنه‌ای می‌خواهد با سرکوب دراویش هم ضعف و ترس و وحشتش را بپوشاند و هم این که به ملت بزرگ ایران بفهمانند که اگر در مقابل حاکمیت اهریمنیشان قد علم کنند با داغ و درفش و اعدام مواجه خواهند شد. اما این ستمگران نمی‌دانند گذشت زمانی که 30هزار تن از زندانیان سیاسی و بهترین فرزندان ایران را کشتند و جهان در سازش و مماشات تماشا کرد. الان بابت یک اعدام یک بار تمامیت رژیم تکان می‌خورد و مردم بپاخواسته و شجاع ایران زمین پوزه حاکمیت جبار واستبدادی را به خاک خواهند مالید .
هم میهنان عزیز٬ ایرانیان آزاده٬ سکوت در مقابل سرکوب و کشتار دراویش و سایر هم‌وطنان جایز نیست به هیچ وجه نباید اجازه داد که جنایتکاران حاکم بر میهنمان دوباره فرصت جنایت پیدا کنند!
فروغ ایران
مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تأیید نمی‌کند

لطفا به اشتراک بگذارید: