تلفات شبه نظامیان رژیم اسد از جمله برخی افسران عالیرتبه در حمله به غوطه شرقی

تلفات شبه نظامیان رژیم اسد


اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه روز دوشنبه 7 اردیبهشت گزارش داد: « دهها تن از ” شبه نظامیان النمر” از جمله برخی افسران با درجه بالا وابسته به ارتش اسد طی تلاش نیروهای رژیم و شبه نظامیان او برای اشغال غوطه در روز یکشنبه از محورهای مختلف و بدنبال صدور قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس یک ماهه در سوریه کشته شدند.

برخی سایتهای وابسته به رژیم عکسهای مربوط به بگفته خود فرمانده حمله به غوطه شرقی سرتیپ (محمد محمود علی) را منتشر کردند.وی فرمانده گردان مآموریتهای ویژه در گارد ریاست جمهوری و ملقب به ” شیر غوطه ” بود. وی در نبردهای محور الزریقیه در غوطه شرقی کشته شده است.

برخی سایتهای دیگر عکسهای فرمانده گروههای ” سپر قمحانه – مجموعه های النبهان” سرتیپ (احمد النبهان) ملقب به (شبل النمر) منتشر کردند، وی در نبردهای غوطه شرقی نیز کشته شده است.

همچنین یکی دیگر از فرماندهان شبه نظامیان ”النمر” (نیروهای سهیل الحسن) بنام احمد فیصل بدست رزمندگان غوطه شرقی کشته شده است

اورینت افزود:‌ رزمندگان سوری اعلام کردند تعداد تلفات انسانی نیروهای رژیم در روز یکشنبه در جبهه های غوطه شرقی به بیش از 70 تن رسید که در میان آنها فرمانده حمله با درجه سرتیپ است، علاوه بر این 14 تن از افراد گارد ریاست جمهوری و یکانهای دیگر به اسارت در آمدند. همچنین یک تانک تی 72 به غنیمت گرفته شد و یک تانک تی 72 منهدم شدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: