مجلس ارتجاع، ویترین بحرانهای نظام

این روزها جلسات مجلس آخوندی به نمایشگاهی از ترس و وحشت آخوندها از مقاومت مردم و قیام مردم ایران تبدیل شده است.


مساله یی نیست که در مجلس ارتجاع و میان آخوندها مطرح شود و ابراز وحشت از واکنش انفجاری جامعه، یکی از محورهای بحث آخوندها نباشد.

از رشوه‌گرفتن‌های نماینده‌ها یا قتل دکتر کاووس سیدامامی فعال محیط زیست در زندان و وحشت از فضای مجازی و ... می تواند موضوع این ابراز وحشت باشد.

اظهارات در هر زمینه به قدری روشن است که نیاز به هیچ توضیح و تفسیری نیست. البته در این میان رو شدن غارت و چپاول در نظام آخوندی، و اذعان به ماهیت مهره‌ها و اصل مجلس ارتجاع همیشه در رتبه اول است.

محمد قسیم عثمانی عضو مجلس ارتجاع در روز 28بهمن96 گفت:«یکی ازهمکاران که لازم نیست اسمش را بیاورم, یک فایلی را پخش کردند که نماینده ها در قبال قیر و در قبال مسائل حوزه انتخابیه شان رای شان را واگذار می کنند, رای شان را عوض می کنند, بابا از همه جا که دارد مجلس تخریب می شود دیگه, خودمان چرا به جان هم بیفتیم, اینکه ایشان می گویند در قبال قیر رای شون را عوض می کنند, سوالشان را پس می گیرند, سوالشان را عوض می کنند, لحنشان را عوض می کنند, دیگر خودمان نیاییم به جان مجلسی بیفتیم که جاهای مختلف دنبال این هست که مجلس رو بتوپ ببنندد.

گوشه یی از تناقض گوییهای اطلاعات سپاه و وزارت بدنام اطلاعات در مورد قتل سیدامامی استاد دانشگاه در جنگ باندها در مجلس ارتجاع رو شد. ابطحی در روز 28 بهمن گفت: «در جریان این هیات بحث محیط زیست که چرا 10 سال وزارت اطلاعات ساکت شد, افسر اطلاعاتی سی آی ای در خانه آقای کاووس امامی رفت و آمد می کرد و توجهی نشد, شما به عنوان بحث روز که الان رسانه ها می پردازند ای کاش توضیحاتی را می دادید».

 

 

ابراز وحشت از فضای مجازی و هشدار به هم باندیها که در فضای مجازی به جان هم نیفتند از دیگر ابراز وحشتهایی است که در درون مجلس آخوندی در روز 28 بهمن با اظهارات عضو مجلس ارتجاع از گیلان به اسم دلخوش رو شد. وی گفت:« آخرین جمله ام ببینید دوستان بنده با سه دوره تجربه دارم می گویم فضای مجازی دارد مجلس را داغان می کند, دارد مسئولین نظام را بهم می ریزد, مملکت را بهم می ریزد, مردم را بهم می ریزد, اجازه ندهید دیگر خود مجلس بیاد....».

 

ادعاهای دولت حسن روحانی در مورد اشتغال آفرینی و افزایش صادرات هم در مجلس آخوندی این طور پنیه اش زده شد که حسن پور عضو مجلس آخوندی با اشاره با همسویی های پاسدار لاریجانی با دولت گفت: «از ابتدای سال حضرتعالی 21 مورد از چالشها و ابرچالشهای کشور را برشمردید امروز تولید به قربانگاه برده شده تولید تعطیل است. اشتغال تعطیل است. آقای رئیس از ابتدای سال یکی از ابرچالشهایی که حضرتعالی چندین بار در جلسات غیر علنی تذکر دادید بحث صادرات کشور هست. تنها راه نجات تولید کشور تنها راه نجات مقابله با وضعیت بیکاری پنج میلیون جوانی که چشم به انتظار یک برخورد صحیح و عادلانه از مجلس هستند که این معضل و مشکل حل بشود بحث صادرات است. متاسفانه از سال 1388 تا به امروز صادرات عملا تعطیل است... ».
لطفا به اشتراک بگذارید: