کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشینگتن، افشای سانسور اینترنتی در ایران

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران


دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن روز پنجشنبه26بهمن96 با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، کتاب «ایران، سرکوب سایبری، چگونه سپاه پاسداران جنگ سایبری را برای حفظ استبداد مذهبی به کار می گیرد» معرفی کرد.

در این کنفرانس اقدامات رژیم آخوندی برای سرکوب و مقابله با قیام مردم ایران از طریق اقدامات سایبری افشا گردید.

در کنفرانس مطبوعاتی واشینگتن که با حضور خبرنگاران شماری از رسانه های بین المللی و داخلی آمریکا برگزار شد، علیرضا جعفر زاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت گفت:‌ در این کتاب ضمن تشریح تحولات قیام مردم ایران بر نقش عمده دستگاههای تلفن همراه و سیستمهای پیام رسانی اجتماعی در سازماندهی قیام کنندگان و تبادل اطلاعات بین مکانهای مختلف در داخل ایران تأکید شده و آمده است: استفاده قیام کنندگان از تکنولوژی سایبری،‌ پاشنه آشیل رژیم است چرا که علیرغم ورود رژیم با تمام قوا و نیرویش به صحنه، نتوانست جلو گسترش آن را بگیرد.

جعفرزاده اقدامات مختلف سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم آخوندی برای کنترل مردم به ویژه جوانان از طریق تولید برنامه های تلفن همراه برای جاسوسی و کنترل کاربران، تأسیس مرکز فروش برنامه های دارای قابلیت جاسوسی را تشریح کرد و افزود: حملات دنیای مجازی که رژیم ایران مرتکب می شود را نبایستی جدا از سرکوب و اختناق شدید داخلی، صدور تروریسم و برنامه گسترش اتمی اش در نظر گرفت. علت این که رژیم ایران می تواند این اقدامات سرکوبگرانه را ادامه و گسترش دهد بی عملی جامعه بین المللی است. این موضوع به خودی خود اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا را موظف به اقدام می کند

علیرضا جعفرزاده خواستار اتخاذ سیاست قاطع در قبال سرکوب رژیم آخوندی، تحریم تمامی اشخاص و مؤسسات درگیر در جنگ سایبری علیه مردم ایران و تحریم ماشین عظیم تبلیغاتی رژیم به ویژه رادیو تلویزیون آخوندی شد که کارشان پخش اطلاعات دروغ و گمراه کننده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: