سخنرانی ماریانو رابینو در کنفرانس بین المللی برای آزادی زندانیان قیام

سخنرانی ماریانو رابینو


کنفرانس قیام مردم ایران - فراخوان بین‌المللی برای آزادی زندانیان قیام - کنفرانس با حضور مریم رجوی، شخصیت‌های سیاسی وقانونگذاران از 9 کشور اروپایی

ماریانو رابینو -عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا

خانم رئیس‌جمهور رجوی، خانم‌ها و آقایان. از شما به‌خاطر سازمان‌دادن جلسة مهم امروز بسیار متشکرم. من بسیار خوشحال و واقعاً مفتخرم که امروز با شما هستم تا همبستگی خودم را با مقاومت شما، با مردم ایران و نیز با این قیام‌های اخیر برای آزادی ایران نشان بدهمهر ناظری معتقد است که این یک رژیم شیطانی است که نه تنها شهروندان خود به‌ویژه زنان و نسل جوان را که خواهان آزادی هستند سرکوب می‌کند، بلکه یک منبع تهدید مستمر برای منطقة خاورمیانه و نیز سایر نقاط جهان است. برخلاف سایر نقاط منطقه که در آن بعد از سقوط یک رژیم خودکامه، آلترناتیو قابل اعتماد و پایداری وجود ندارد و معمولاً منجر به منازعات داخلی می‌شود، در مورد ایران ما شاهد یک آلترناتیو بسیار سازمان‌یافته و باصلاحیت یعنی ائتلاف شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی هستیم که این مبارزه را به‌مدت چندین دهه هدایت کرده است. ما شاهد حمایت‌های مردم از سازمان مجاهدین خلق ایران در قیام اخیر بوده‌ایم، زمانی که علی خامنه‌ای، مجاهدین خلق را مسئول سازماندهی این قیام دانست.

خانم رجوی، طرح 10 ماده‌یی شما برای ایران آینده که در آن جدایی دین از دولت و برابری مرد و زن به‌رسمیت شناخته شده و مجازات اعدام ممنوع شده، براستی شایان حمایت فعال دولتهای ما و نمایندگان اروپایی به‌ویژه همکاران پارلمانی من در پارلمان و سنای ایتالیاست که سمپاتی بسیاری در میان آنها برای جنبش شما و برنامة سیاسی شما وجود دارد. شکی نیست که رژیم خودکامة ایران مانند هر رژیم استبدادی دیگری در تاریخ، دیریا زود به‌پایان خواهد رسید. هدف ما این است که همبستگی خود را با مردم ایران نشان بدهیم تا به‌جای انجام معامله با چنین رژیم فرتوت و خودکامه‌یی، در ایران آزاد و دموکراتیک فردا سرمایه‌گذاری کنیم.

ما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت. به‌خاطر توجهتان از شما بسیار سپاسگزارم.
لطفا به اشتراک بگذارید: