سخنرانی سرجو دلیا در کنفرانس فراخوان بین المللی برای آزادی زندانیان قیام

سخنرانی سرجو دلیا


کنفرانس قیام مردم ایران - فراخوان بین‌المللی برای آزادی زندانیان قیام - کنفرانس با حضور مریم رجوی، شخصیت‌های سیاسی وقانونگذاران از 9 کشور اروپایی

 

سرجو دلیا - دبیر انجمن به قابیل دست نزنید

خانم رئیس‌جمهور، همکاران و دوستان عزیزم در مقاومت، پانزده سال است که من با مقاومت ایران آشنا شده و در جلسات و برنامه‌های آن شرکت می‌کنم. بنابراین می توانم بگویم که خودم را در این برنامه های شما، برنامه های ما، مهمان تلقی نمی کنم. من خودم را عضو این خانواده می‌دانم. شما برادران و خواهران من هستید، همان‌گونه که اعضای یک خانواده با هم خواهر و برادرند. پیوند عمیقی بین ما فعالان عدالت و آزادی در کشورهای خودمان و در اروپا با کسانی که در ایران مقاومت می‌کنند و برای برقراری عدالت و آزادی فعالند، وجود دارد. من عمیقاً اعتقاد دارم که ما، بین آن‌چه که ما هستیم و آن‌چه که در این سال‌ها انجام داده‌ایم، با آن‌چه هم‌اکنون در ایران اتفاق می‌افتد، پیوندی تنگاتنگ وجود دارد.

من مایلم بسیار صریح بگویم، خیلی ساده است که گفته شود من در طرف مردم ایران هستم؛ اغلب اتفاق می‌افتد که کسانی که جرأت ایستادگی در مقابل رژیم آخوندی را ندارند، برای خلاصی از عذاب وجدان بگویند، ما در طرف مردم ایران هستیم. خیر، این کافی نیست؛ باید گفته شود: من در طرف مقاومت ایران هستم. باید گفته شود: من در طرف شورای ملی مقاومت ایران هستم. می‌شود از این هم فراتر رفت: ما جزوی مقاومت ایران هستیم.

خانم مریم رجوی، شما یک وظیفة فوق‌العاده دارید که ما امیدواریم بتوانیم در سبک‌کردن این بار مسئولیت سنگین شما موفق باشیم، مددکار مبارزة شما باشیم و خودمان را جزو این مقاومت تلقی کنیم. برنامه 10 ماده‌یی شما طرحی است برای یک ایران نوین که همة ما آرزوی آن‌را داریم و آن‌را طلب می‌کنیم. واقعیت نوین از داشتن و پرورش رویایی در ذهن و عمل واقعی در راستای آن متولد می‌شود. واقع‌گراهای واقعی همانا انسان‌هایی با آرزوهای بزرگ هستند. نیروی شما، از ترکیبی از آرزوها و عمل مشخص برای تحقق آنها نشأت می‌گیرد. این نیروی تمام کسانی است که می‌خواهند به واقع اوضاع را تغییر بدهند.

تنها شیوة در کنار مردم ایران بودن این است که جزوی از مقاومت ایران باشیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: