وحشت از سقوط نظام آخوندی توسط مردم! - مقاله

وحشت از سقوط


هشدار نسبت به آتش زیر خاکستر قیام و ابراز نگرانی نسبت به خطر سرنگونی رژیم توسط مهره ها ورسانه های آن به امری عادی و روزمره تبدیل شده است.

واضح است که این ابراز نگرانی نیز ناشی از تاثیرات کوبنده قیام بر پیکره حکومت پوسیده آخوندی است که می رود سرنوشت شوم و رقت باری برای آن وکشتی نشینانش تدارک ببیند.

بنابراین بیدلیل نیست که سران و مهره های رژیم با بیان جملاتی نظیر" اگر این وضعیت پیدا کند، همه چیز ازبین خواهدرفت" ،"آنها که در رأس حاکمیت‌اند توسط مردم به زیر کشیده خواهند شد" و... به صراحت نسبت به این وضعیت هشدارمی دهند.

آخوند اسدالله بیات زنجانی درهمین رابطه، مصلحت اندیشی ها درزمینه کتمان واقعیاتی نظیر نفرت مردم از حاکمیت پلید ولایت فقیه را بیهوده می‌داند و میگوید: «مصلحت‌اندیشی‌های بی‌جا اگر نبود وضعیت اینگونه نمی‌شد. برخی می‌گویند باید مصالح را در نظر گرفت و به مردم بعضی مسائل را نگفت، چراکه ممکن است نظام آسیب ببیند؛ بنده عرض می‌کنم که باید با عفونت برخورد کرد و سرپوش گذاشتن روی آن موجب از بین رفتن همه چیز خواهد بود». ( خبرگزاری حکومتی ایلنا19 بهمن 96 )

بهرام پارسایی عضو مجلس ارتجاع نیز ضمن اشاره به غلط کردم گوییهای سردمداران و مهره‌های نظام مبنی بر شنیدن "صدای ملت و معترضان" هشدار می دهد، چنانچه این شنیده ها خروجی نداشته باشد، اوضاع بدتر ازاین که هست خواهد شد. «شنیدن صدای مردم خوب است اما به‌تنهایی فایده‌ای ندارد. اگر اعتراضات بدون پاسخ بمانند، آتش زیر خاکستر خواهد شد که هرلحظه ممکن است که شعله‌ور شود». ( سایت حکومتی رویداد 24- 20بهمن 96 )

یکی از مهره های باند مغلوب به نام علیرضا بهشتی با اشاره به قیام و پتانسیل خطرناک آن برای حکومت آخوندی، میگوید: «اکثریت این معترضین چیزی برای باختن نداشتند. شکل گیری چنین نیروی اجتماعی بسیار خطرناک است؛ چون آدمی که هیچ چیز برای باختن نداشته باشد ممکن است دست به هر کاری بزند. من وضعیت ناآرامی‌های اخیر را اینگونه می‌بینم و خیلی هم نباید دنبال پاک کردن صورت مساله باشیم. متاسفانه سال‌ها است که ترجیح داده می‌شود که صورت مساله پاک شود». ( سایت حکومتی رویداد24- 20 بهمن)

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق رژیم نیز ضمن اذعان به بی عدالتی، عدم شفافیت و صداقت در میان سردمداران و مهره های حاکمیت آخوندی، نگران شکست نظام ولایت فقیه است. او ضمن اذعان به مغایرت روابط وساختارها و رفتارهای رژیم و مسئولانش با اصل مشروعیت مردمی، وحشت زده هشدارمی دهد که «هر کس در مقابل خواست ملت بایستد خواهد رفت و چه سرنوشت بدی در انتظار چنین کسانی قرار دارد». ( سایت موسوم به دولت بهار 20 بهمن 96 )

ملاحظه می شود کسی حاکمیت پلید آخوندی را نامشروع میخواند که خود 8 سال تمام رئیس جمهور محبوب ولی فقیه رژیم بوده ودرجریان قیام سال 88 مردم قیام کننده را "خس وخاشاک" مینامید.

همین سرمهره رژیم در 20 بهمن 96 در رشت در صحبتهایش به روشنی وضعیت نظام غارت و چپاول را بیان میکند: «می گویند که؛ چرا آزادی نیست؟ چرا صداقت نیست؟ چرا پاکی نیست؟ چرا تبعیض هست؟ چرا چپاول و غارت هست؟ چرا فقر و فاصله طبقاتی هست؟ چرا احترام و کرامت انسانها رعایت نمی‌شود؟ چرا زورگویی و تحمیل هست؟ چرا ریا و تزویر هست؟».

آیا به راستی همین اعترافات، آن هم از زبان رییس جمهور هشت ساله رژیم، برای نشان دادن عمق فاجعه ای که نظام ولایت بر سر ایران و ایرانی آورده کافی نیست؟.

واقعیت این است که این اعترافات بیانگر وحشت سردمداران رژیم از قیام مردم ایران و عزم جزمشان برای سرنگونی این نظام است. قیامی که آتش آن خاموش نشده و تا به زیر کشیدن نظام ولایت ادامه خواهد داشت.
لطفا به اشتراک بگذارید: