حرکتهای اعتراضی در نقاط مختلف کشور علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

حرکتهای اعتراضی


قیام ، اعتراض هرزمان ،هرمکان

جمعی از غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین در رشت؛ در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند. آنها سپس به سمت شعبه این موسسه غارتگر متعلق به سپاه در گلسار راهپیمایی کردند. غارت شدگان با پرتاپ کردن تخم مرغ و گوچه فرنگی گندیده به این موسسه غارتگر، به سردادن شعار علیه غارتگری کارگزاران رژیم پرداختند.

دولت ورشکسته روی پول ما نشسته .. عزاعزاست امر وز......مرگ بردزد

 

کارگران و پیمانکاران پتروشیمی بندر ماهشهر برای دومین روز مقابل شهرداری رژیم در این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

کارگران پتروشیمی بوعلی سینا در ماهشهر نیز دست به یک تجمع اعتراضی زدند. تجمع کنندگان خواهان صدور رأی نهایی اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و رفع تبعیض‌ها در پرداخت حقوق ومزایا هستند.

 

کارگران نیروهای پیمانکاری منطقه ویژه در بندرشاهپور سابق، روز دوشنبه پس از یک ماه اعتصاب غذا در اعتراض به پایین بودن میزان حقوق؛پرداخت نشدن مزایا ؛ نبود امنیت شغلی و اجرا نشدن طرح طبقه بندی مشاغل مقابل اداره کار رژیم تجمع کردند.

 

تاکسی داران در قم روز سه شنبه بار دیگر در اعتراض به فعالیت تاکسی تلفنی اسنپ در این شهر، در بلوار پیامبر اعظم دست به تجمع زدند.

 

کارکنان پیمانکاری شرکت آلامتو که مسؤلیت جمع آوری و باربری محصولات پتروشیمی ایلام را بعهده دارند در اعتراض به حکم اخراج‌شان دست به تجمع زدند. این اعتراض وارد دهمین روز متوالی خود شد.

 

کارکنان و پرسنل شرکت کیش چوب در تهران، در اعتراض به ۸ الی ۱۰ ماه مطالبه معوقه خود دست به تجمع زدند.

 

رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی برای احقاق حق خود مقابل وزارت کشور رژیم در تهران تجمع کردند.

 

بازاریان بازارچه مرزی اینچه برون در اعتراض به وضعیت معیشتی خود با بستن مغازه‌ها مقابل این بازارچه دست به اعتراض زدند.

 

جمعی از کسبه قسمت باقیمانده ساختمان پلاسکو در اعتراض به سرگردانی و بلاتکلیفی خود و بیکفایتی سران رژیم در جبران خسارات وارده مقابل محل ساختمان تجمع کردند

............دولت بی کفایت اخراج باید گردد // میجنگیم میمیریم پلاسکو را میگیریم.

 

آتنا دائمی و گلرخ ایرایی، روز سه‌شنبه وارد یازدهمین روز اعتصاب غذا و چهارمین روز اعتصاب خشک در قرنطینه زندان قرچک شدند. خواست آنها، بازگشت به زندان اوین است. وضعیت جسمی آنها بسیار وخیم گزارش شده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: