تجمعهای اعتراضی معلمان و غارت شدگان در تهران،‌ مشهد و ایلام


تجمعهای اعتراضی


در تهران صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن ؛ جمعی از غارت شدگان آرمان (البرز ایرانیان) در اعتراض به غارت اموالشان در مقابل دادسرای جرایم پولی بانکی رژیم تجمع کردند


[caption id="attachment_79164" align="aligncenter" width="300"]تجمعهای اعتراضی در تهران،‌ مشهد و ایلام تجمعهای اعتراضی غارت شدگان ارمان[/caption]

روز سه شنبه همچنین جمعی از معلمان رسمی که ۷ ماه حقوق به آنها پرداخت نشده؛ همراه با معلمان حق التدریسی که ۱۰ ماه حقوق به آنها پرداخت نشده و معلمان قراردادی که سه ماه حقوق به آنها پرداخت نشده است؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند

در مشهد مهندسین ناپیوسته با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مقابل اداره کل راه و شهرسازی تجمع کردند. دولت سعی دارد حق امضا و مهر را از مهندسان رشته معماری بگیرد.



تجمع اعتراضی مهندسین نا پیوسته در مقابل اداره راه و شهر سازی

این تجمع اعتراضی درحالی انجام شد که دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه های کشور که به صورت ناپیوسته تحصیل کرده اند، چند روزی است اعتراضات خود را آغاز کرده اند که در نهایت موج اعتراضات دانشجویان امروز به مشهد نیز رسید.
یکی از دانشجویان گفت: این مصوبه باعث شده است که تعداد زیادی دانشجو که در حال گذراندن درس خود هستند ناامید شوند و بخواهد که ادامه تحصیل را رها کنند.

تبصره ۲ ماده ۷ قانون نظام مهندسی رژیم که آبان امسال به تصویب رسیده است، محدودیت‌‌هایی را برای فارغ‌التحصیلان ناپیوسته رشته‌های هفت‌گانه مهندسی ایجاد می‌کند و دولت آخوند روحانی سعی دارد حق امضا و مهر را از مهندسان رشته معماری بگیرد.

[caption id="attachment_79170" align="aligncenter" width="300"] تجمعهای اعتراضی پیمانگاران شرکت آلامتو[/caption]



در ایلام کارکنان پیمانکاری شرکت آلامتو که مسؤلیت جمع اوری و باربری محصولات پتروشیمی ایلام با لیفتراک را بعهده دارند دهمین روز اعتراض خود را پشت سر گذشتند. آنها در اعتراض به حکم اخراج‌شان تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: