اپوزیسیون نمایی دجالگرانه آخوند روحانی! - مقاله

اپوزیسیون نمایی دجالگرانه


بخشی ازحرف های آخوند حسن روحانی درمورد انتخابات، رجوع به همهپرسی و صندوق رای و این ادعا که قانون اساسی بن بست ها را برداشته ومی تواند نظام را ازبن بست فعلی هم نجات بدهد، با واکنش رسانه ها و مهره های باند مقابل روبرو شد و بلافاصله آنرا مورد نقد وبه عبارت دقیق مورد تمسخر قراردادند.

سایت مشرق وابسته به باند خامنه ای 22بهمن96 درواکنش به این حرف های رئیس جمهور ارتجاع، توپ را درزمین او انداخت و نوشت: «ایده مرکزی دولت شما در اعتماد و تعامل با آمریکا“ به بن بست رسیده است».

این سایت حکومتی حرف های اورا نیز درزمنیه رفراندوم ، همه پرسی و... " رفتار ناجوانمردانه" نامید.

پاسدار عبدالله گنجی مدیرروزنامه جوان ارگان بسیج سپاه پاسداران ضد خلقی نیزسخنان رئیس جمهور آخوندی را "عوام گرایی مدرن و نخبه فریبی" نامیده واین سوال را مطرح کرده است «ا ین که یک مقام عالی کشور در روز پیروزی انقلابش و آن هم در چهل سالگی، بن بست نمایی برای رفراندوم کند دارای کفایت سیاسی است؟». (جوان 22بهمن 96 )

کیهان خامنه ای سخنان اورا را مباحث انحرافی نامید که با طرح این مباحث «مایل است پاسخگوی عملکرد خود نباشد و همچنان مردم را سرگرم حواشی سازد».

حسام الدین برومند یکی از عناصر باند خامنه ای روحانی را خسته و فرسوده نامید که درکانون قدرت است، «اما پز اپوزیسیونی می دهد». ( خبرگزاری میزان23 بهمن 96 )

صرف نظرازحرفها وحملات باند مقابل به شیخ حسن روحانی در رابطه با ناپرهیزی او در زمینه برگزاری رفراندوم، حرفهای او اعتراف به دو واقعیت اساسی است.

وجه اول این که این حرفها نشان دهنده بن بست حاکمیت آخوندی در همه زمینه ها و ازجمله در زمینه کنار آمدن باندها با یکدیگر برای حکومت کردن و چگونه حکومت کردن در راستای سرکوب و چپاول اموال مردم است.

صرف نظر از وجه دجالگرانه این حرفها که به آن هم اشاره خواهد شد، این سخنان توسط رئیس جمهور آخوندها و به قول آن مهره باند خامنه‌ای" پزاپوزیسیونی" دادن او، بیانگر اوضاع فلاکت باری است که تمامیت رژیم در آن گرفتار است

وجه دیگر حرف های روحانی وجه دجالگرانه و فریبکاران آن در زمینه رای و رای کشی و همه پرسی است.

این آخوند شیاد آنچنان ادعای همه پررسی و رجوع به آرای مردم می‌کند که گویا در حاکمیت ولایت فقیه مردم و رای آنها ارزشی دارد.

واقعیت این است که پز دجالگرانه روحانی درزمینه همه پرسی و... آنچنان که وی به صراحت اعلام می کند برای برگرداندن دوباره ریزشی هایی از باند خود و باند مغلوب به قطار حاکمیت است.

تمامی مقدمه چینی ها و به قول معروف صغری- کبری بافتن این شیخ شیاد برای این است که خود و باندش به منافع پست و نامشروع شان برسند. آنجا نیز که اشاره می کند عده ای از قطار انقلاب خارج شده‌اند و باید تلاش کرد دوباره آنها را به قطار انقلاب برگرداند، منظورش عناصر ومهره های دهه شصتی هستند که در قتل و کشتار انقلابیون و بهخصوص اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، دست داشتند، اما بعداً در جنگ قدرت و چپاول در موضع مغلوب قرار گرفتند.

آری، روحانی نمیتواند با این شیادیها و علم کردن مساله رفراندوم وضعیت قفل و بن بستی که رژیم در آن گیر است را دور بزند. این واقعیتی است که خروش قیام مردم ایران آن را به ثبت داد.

بن بست اصلی شکاف عمیق بین تمامیت حاکمیت ولایت فقیه با مردم به پا خاسته ایران زمین است که با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه خواسته خود را که همانا سرنگونی تمامیت این رژیم است اعلام کردند.

آری بن بست آنجا شکسته می شود که این خواسته یعنی سرنگونی نظام فاسد آخوندی محقق شود.
لطفا به اشتراک بگذارید: