بمب ساعتی که ساختار حاکمیت ولایت فقیه را به خطر انداخته است!

بمب ساعتی که


رسانه ها ومهره های حکومتی از بحرانهایی که نظام سرکوبگر وفاسد ولایت فقیه برای مردم ایجاد کرده ، به عنوان چالشها و ابرچالش ها نام می برند.

اکنون بحرانها ویا همان چالش ها وابرچالش هایی که حکومت آخوندی مردم را دچار آنها کرده است، به صورت بحرانها وبن بست هایی درآمده اند که خودش نیز درچنبره آنها دست وپامی زند.

این معضلات آنچنان رژیم را فلج کرده که اعتراف به چالش ها، ابرچالش ها، بحرانها و... توسط مهره ها رسانه های آن بسیار رایج است.

هر کس و هر باند و گروهی به دسته‌یی از بن‌بستها و بحرانهای گریبانگیر رژیم اشاره می‌کند و هشدار می‌دهد که اگر این معضل خاص حل نشود، رژیم متلاشی می‌شود.

واقعیت هم همین است زیرا هریک از آنها می‌تواند رژیمی را ساقط کند، چه رسد که اکنون همه این چالش ها وبحرانها درهم آمیخته و درهم تنیده شده اند.

درزمینه گیرکردن رژیم آخوندی درچنبره این بحرانها سایت افکارنیوز14 بهمن 96 می نویسد:”اقتصاد ایران را چالش های بنیادین مختلفی تهدید می کند. چالش هایی که هر یک همانند یک بمب ساعتی می تواند بسیاری از ساختارهای اجتماعی و سیاسی کشور را به خطر اندازد و متاسفانه به نظر میرسد که مهمترین راهبرد حاکمیت در سطح کلان در شرایط فعلی به تعویق انداختن زمان انفجار این بمب های ساعتی است.“

این امرموضوع اصلی است که باعث نگرانی نویسنده مقاله شده است، به گونه یی که آنرا قریب الوقوع می داند، لذا به حاکمیت توصیه می کند مهمترین راهبردش این باشد” زمان انفجار بمب ساعتی“ یعنی سرنگونی را قدری به تاخیر بیندازد.

قطعا درزمانی که رژیم درکف خیابان با مردمی مواجه است که شعار مرگ برخامنه ای، مرگ برروحانی، مرگ برجمهوری اسلامی و... می دهند، عاجز تر وحقیرتر ازاین است که آنچنان که مد نظر این سایت است بتواندمانع انفجار بمب ساعتی وبه عبارت دیگر مانع انفجار خشم خلق شود.

ابولقاسم رئوفیان از باند خامنه ای نیز به وجود هرج ومرج در سیستم اقتصادی وبانکی و همچنین وجود ”فساد ورشوه “که می رود ”نظام را ازدرون ازبین ببرد“ اذعان می کند.

دراین رابطه وضعیت به گونه یی خطرناک است که وی آنرا خطرناکتر از هرخطرخارجی یرای سرنگونی آن می داند ( خبرگزاری ایلنا14 بهمن 96 )

سایت ساعت 24 – 13بهمن 96 ن اذعان می کند که ساختار تصمیم گیری اجرایی در چند حوزه درگل فرورفته است.

از نظرنویسنده این سایت حوزه هایی که درگل فرورفته اند حوزه قضایی، حوزه عدالت و حوزه آموزش وپرورش هستند.

سایت بهار وابسته به باند روحانی 14 بهمن 96 به مسئولان توصیه می کند :”با توجه به اوضاع و احوال، بزرگترین هدیه‌‌ای که مسئولان «گذشته» و «فعلی» کشورمی توانند در دهه فجر امسال به مردم بدهند،یک هدیه بسیار ارزشمند برای مردم این است که هر کس که در این 39 سال مسئولیت مهم و یا نیمه مهمی بر عهده داشته و یا دارد، «بزرگترین» انتقاد وارد به عملکرد خود را «صریح»، «صادقانه» و «بدون کلی‌گویی» و «به طور مشخص» به اطلاع مردم برساند. مسئول محترم! تواضع خود را امروز عملا به مردم اثبات کنید، ممکن است فردا خیلی دیر باشد!“

واقعیت این است که رابطه صداقت و انتقاد ازخود با سردمداران این نظام ازابتدا تاکنون و دروجود کسانی همچون خمینی دجال، علی خامنه ای، شیخ حسن روحانی و... دراین 39 ساله حاکمت به مصداق رابطه جن وبسم الله است.

درشرایطی که خمینی دجال واسلاف سیاسی او ولایت فقیه را شعبه ای ازولایت خدامی دانند که می تواند حتی قراردادها با مردم را یک جانبه لغو کند، احکام را تعطیل کند و.... چطور ممکن است اشتباهی صورت گرفته باشد که یک مسئولی بخواهد از خود انتقاد کند!

زیرا فارغ از تظاهر، ریا وجانمازکشیدن های آخوندی ازطرف سران و مسئولان آن، بطور واقع آنها خود را مبرا از خطایی می دانند.، وگرنه بی دنده وترمز طی 39 سال گذشته این چنین مردم ایران را سرکوب وغارت نمی کردند، که مردم وادار شوند به خیابان بیایند وشعار مرگ برخامنه ای، مرگ برروحانی ، آخوندها حیا کنید ، مملکت را رها کنید و...بدهند

گیریم که به فرض محال دراواخر دوره این حاکمیت منحوس وپابه گور، کسانی هم بخواهند به قول این رسانه حکومتی ازخود انتقاد کنند، که این امر بسیار دیر هنگام است همچنان که در اواخر دوران شاه دیرهنگام بود.

زیرا ساختارهای اجتماعی وسیاسی کشور( نظام ولایت فقیه) در معرض انفجار بمب ساعتی وتوفان خشم مردم است.

مردمی که درقیام ایران تمامی ترفندهای باندها ودستجات این رژیم منحط را نقش برآب کردند، وبه چیزی کمتر ازسرنگونی قانع نیستند.

ضمنا به فرض این که مسئولی ازاین نظام به ترفند به اصطلاح از خود متوسل شود، این ترفند نیز مانند سایر ترفندها نه می تواند مردم را ازمقصد ومسیرشان که سرنگونی است بازدارد ونه می تواند حاکمیت را ازسرنگونی نجات دهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: