قیام ایران ونتایج مرگبار آن برای نظام- ترفندهای بلاهت بار برای بازداشتن مردم ازقیام!

قیام ایران ونتایج مرگبار آن برای نظام ولایت فقیه آنچنان باعث دل‌مشغولی سران ومهره های رژیم شده است ،که روزی نیست آنها دررابطه با انفجار خشم مردم که درکمین حکومت آخوندی وخودشان است، ابراز وحشت نکنند.


آنها ضمن ابراز هراس از توفان سهمگین انقلاب که در راه است، برای جلوگیری از وقوع قیامی عظیم تری که پیش رو است، به خیال خام خود راه حلی هایی برای جلوگیری از وقوع آن را به حاکمیت پیشنهاد می کنند.

اما ازآنجا که این پیشنهادها مطلقا به خواسته اصلی ملت یعنی سرنگونی حاکمیت منحوس ولایت نزدیک نمی شوند، هیچ ربطی هم به خواسته اصلی مردم ندارند. اجرایی شدن آنها نیز طبعا نمی تواند رژیم را ازبن بستی که قیام برای آن بوجود آورده نجات دهد.

ضمنا بسیاری از این ترفندها برای جلوگیری از قیام نخ نما ولورفته است مثلا این که از مردم عذرخواهی شود، ویا این که بعضی چاره را دربرکناری روحانی ومسئولان نالایق دردولت را می‌دانند.برخی بر تأمین و برطرف کردن نیازهای مردم تأکید می‌کنند و برخی هم مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی را عنوان می‌کنند و...

در این مطلب نگاهی گذرا میکنیم به آنچه که مهره ها ورسانه های هردوباند مطرح کرده اند تا ببنیم آنها تحت تأثیر قیام چه راه حلها و واکنشهایی زبونانه ای را برای توقف قیام ارائه می کنند .

محمد رضا عارف سرباند موسوم به اصلاح طلبان در مجلس ارتجاع پیشنهاد می کند که میان مردم و حاکمیت اعتماد آفرینی شود! زیرا از نظر او ”آنچه می تواند برای نظام اسلامی خطرآفرین باشد کمرنگ‌ شدن اعتماد میان مردم و حاکمیت است“

این مهره حامی دولت روحانی با پذیرش این که از همان زمان انقلاب 22 بهمن سال 1357 حکومت آخوندی دچار اشتباه شده و خود” زمینه ساز وپایه گذار برخی کژی ها وبدعت های ناروا شده است“

چنین می گوید : ”بجای جذب به حذف و طرد افراد رو آوردیم و برخی از یاران با اخلاص انقلاب بخاطر همین تنگ نظری ها گوشه نشین شدند.به عنوان یک مسئول در نظام اسلامی بخاطر کوتاهی های صورت گرفته در برابر مردم عزیزمان از آنها پوزش می خواهم.“(روزنامه شرق 14بهمن 96 )

ملاحظه می شود که راه حل دجالگرانه و ضد مردمی این معاون اسبق رئیس جمهور آخوندها، عذرخواهی واقعی از مردم وجوانان قیام کننده که هست ونیستشان را درحاکمیت این رژیم ازدست داده اند نیست. بلکه عذرخواهی از ”یاران با اخلاص انقلاب،عزیزان و...“ است که ”بخاطر همین تنگ نظری ها گوشه نشین شدند“ .

یعنی این که علی خامنه ای مهره های باند مقابل را که درجریان جنگ باندی حذف کرده است دوباره به بازی بگیرد تا روزگار خوش عزت ازسرگیرد.!!

حرف واقعی و پیشنهاد عذرخواهی مورد نظر عارف این است که از عناصری مانند آخوند شیاد محمد خاتمی و مهره های حول وحوش او که درجریان سال 88 به زندان افتاده وخانه نشین شده اند دلجویی شود نه این که از مردم بطور واقعی عذرخواهی شود.

واضح است که این حرف ها برای مردم ایران وبه خصوص مردم قیام کننده و قیام آفرین پشیزی ارزش ندارد. زیرا مردم از قبل اعلام کرده اند که باندهای درونی رژیم سروته یک کرباس ، سرکوبگر، چپاولگر وخلاصه این که ضد مردمی هستند، واین حاکمیت باید درتمامیتش سرنگون شود.

البته این شخص خیلی خوب می داند که بطور واقع نظام نمی تواند از مردم عذرخواهی کند زیرا عذرخواهی واقعی زمانی است که گورش را گم کرده وشرش را ازسرمردم خلاص کند.

در ادامه این غلط کردم گویی ها پاسدار محمد باقر قالیباف از باند خامنه ای می گوید:”نباید نگران باشیم که در 40 سالگی انقلاب همان گونه که در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم خطاها و اشتباهات خود را اصلاح کنیم، در زمینه ارتباط با جامعه دچار خطا هستیم و مسئولین پا به پای مردم نیامدند.ما مسئولین حق نداریم درموضع اپوزیسیون سخن بگوییم نباید فرار به جلو داشته باشیم بلکه در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم.“( خبرگزاری تسنیم 13بهمن 96 )

خبرگزاری دانشجو 13 بهمن نیز ضمن اذعان به بی نتیجه بودن سرکوب مردم این سوال را مطرح می کند”مگر می‌شود اندیشه‌ها را مهر و موم کرد؟ مگر می شود صداها را خفه کرد؟ “

این رسانه نسبت به بی نتیجه بودن سرکوب و وقوع قیام دیگری چنین هشدارمی دهد:” آیا شورش های چند وقت اخیر به حضرات نشان نداد که بستن دهان منتقدین، چگونه می تواند به سرریز عصبی منجر بشود و کلیت نظام را به چالش بکشد؟“

صادق زیبا کلام نیز ضمن اشاره به فریاد رسای مردم در قیام ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی توصیه می کند”باید این صدا شنیده شود تا شایدبرخی از آن‌ها و حوایج معترضان از سوی مسئولین برآورده شود. امروز مردم نه از نظر سیاسی بلکه از نظرهای مختلفی یا مشکلاتی روبرو هستند که باید مورد توجه مسئولین و مقامات قرار بگیرد.“

درادامه این مهره حامی دولت روحانی چنین هشدارمی دهد:”اگر چنین نشود آن‌گاه بار دیگر رفتارهای نا به‌هنجار دیگری را هم در آینده نه‌چندان دور خواهیم دید.“ (روزنامه دنیای اقتصاد13بهمن 96 )

طبعا برای مردم ا یران که 39 سال طعم تلخ سرکوب، فقر وفساد را چشیده اند، به فرض محال وبه فرض این که هریک از توصیه هایی که مهره ها ورسانه های ذکر شده دادند عملی شود، نمی تواند آنها را بفریبد.زیرا این حرف ها وپیشنهادها دجالگرانه و درجهت حفظ رژیم هستند.

همچنان که شاه در1.5 سال آخر حاکمیتش چندین نخست زویر عوض کرد اما با کنارفتن هرمهره ای انقلاب مردم ایران اوج دیگری می یافت، تا جایی که شاه مجبور به روی کارآوردن دولت ازهاری و اعلام حکومت نظامی در شهرهای بزرگ شد، و حتی با حکومت نظامی وسرکوب قیام کنندگان نتوانست کاری را ازپیش ببرد ومردم را ازقیام بازدارد.

درحال حاضر نیز آنچه که قطعی است این ترفندهای ابلهانه نه خریداری درمیان مردم دارد و نه این که می تواند مردم را از رسیدن به مقصد نهایی یعنی سرنگونی حاکمیت پلید ولایت فقیه بازدارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: