This browser does not support the video element.

شعله های قیام و اعتراض در شهرهای میهن – یکانها و کانونهای شورشی

شعله های قیام و اعتراض

قیام ، اعتراض هرزمان ،هرمکان

 

قیام ایران ،یگانها وکانون های شورشی شعار نویسی وشعار دادن وآتش زدن عکس خامنه ای درشهرهای مختلف بهمن 96:

-تظاهرات جوانان شورشی و برانداز در تهران - چهارراه کالج جمعه شب13 بهمن

 

- اقدامات سرکوبگرانه حکومت آخوندی علیه دراویش گنابادی در خیابان گلستان در تهران به درگیری منجر شد. به تصاویری که روی اینترنت منتشر شده است توجه فرمایید :

متعاقباً قطب دراویش دکتر نورعلی تابنده که تجمع و درگیری در اطراف محل اقامت وی رخ داد، در یک پیام صوتی خواستار آرامش شد.

-مشهد –بهمن 96 .......مرگ بر خامنه ای روحانی .....درود بررجوی ....سرنگون سرنگون رژیم آخوندی...

-ارومیه -14بهمن 96 .... تراکت باشعار: ...مرگ برخامنه ای روحانی درود بررجوی ....براندازم....

-خرم آباد بهمن 96 .........بانوشتن شعارهای :...شاه سلطان ولایت مرگت فرارسیده..... وآتش زدن عکس خامنه ای...

-زاهدان -13بهمن 96 .........بانوشتن شعار: مرگ برخامنه ای ....

-بندر عباس 14بهمن 96 ... آتش زدن عکس خامنه ای ...

-کرمانشاه.-کانون شورشی 515 -13 بهمن 96 ......بازمی آییم تاشما بسیجی ها ولباس شخصی ها خسته شوید ...تاآخوندها راازمملکت بیرون نکنیم آرام نمی نشینیم .... مرگ بر خامنه ای مرگ بر روحانی درود بررجوی زنده باد آزادی..

-تهران –کانون شورشی فرمانده موسی خیابانی .12بهمن 96.......باکانونهای شورشی وارتش آزادیبخش این جنایتکار راازتاریخ میهن ریشه کن می کنیم........مرگ بر خامنه ای جنایتکار ...درود بر رجوی ....

 

اعتراض وقیام

 

کارگران زحمتکش و گرسنه شهرداری شادگان که مدت ۱۵ ماه است حقوقی دریافت نکرده اند و اعتراضاتشان به جایی نرسیده و کسی پاسخگوی آنها نیست؛ روز یکشنبه دفتر شهرداری رژیم در این شهر را به آتش کشیدند.

 

‌یورش گارد ویژه به اعتصابیون نیشکر هفت تپه و آتش زدن مزارع توسط کارگران خشمگین

بدنبال پنج روز اعتصاب کارگران زحمتکش هفت تپه ؛ از صبح یکشنبه نیروهای گارد ویژه از اهواز عازم این شهر شده و اقدام به حمله و دستگیری 20 تن از کارگران اعتصابی کردند. موتورسواران گارد ویژه برای ایجاد رعب و وحشت در میان کارگران بخش کشاورزی، با موتورهایشان در مزارع نیشکر جولان می داند تا کارگران این بخش نتوانند به همکاران اعتصابی خود در داخل شرکت بپیوندند اما کارگران خشمگین اقدام به آتش زدن مزارع شرکت موسوم به ۸۰۰ کردند.

فراخوانهایی برای کارگران شوش و دزفول صادر شده تا به کمک اعتصابیون نیشکر هفت تپه و مقابله با حمله وحشیانه یگان ویژه بشتابند

کارگران شهرداری آبادان برای دومین روز پیاپی دراعتراض به عدم پرداخت چند ماه حقوق عقب افتاده شان مقابل شهرداری رژیم دراین شهر تجمع کردند.

 

طی روزهای شنبه و یکشنبه چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه؛ کسبه و بازاریان در شهرهای قزوین؛ ساری؛ خرم آباد و الیگودرز در اعتراض به گرانی و رکود اقتصادی دست به اعتصاب سراسری زده و مغازه های خود را باز نکردند.

 

غارت شدگان در اعتراض به غارت سرمایه و سپرده هایشان در مقابل سازمان مرکزی تعاونی روستایی در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

جمعی از رانندگان شرکت واحد عضو پروژه مسکن سپیدار ۲و۳ در اعتراض به عدم واگذاری خانه‌ به اعضاء این پروژه؛ در مقابل شورای قلابی شهر تهران تجمع کردند.

مهندسین فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته روز شنبه در اعتراض به عدم صدور ارتقا پایه و بی ارزش شدن مدرک تحصیلی، مقابل ساختمان وزارت علوم و تحقیقات در تهران تجمع اعتراضی بر پا کردند.

آنان از استانهای مختلف از جمله ایلام؛ اردبیل؛ همدان؛ البرز؛ مازندران و مرکزی به این تجمع آمده بودند.
لطفا به اشتراک بگذارید: