This browser does not support the video element.

ارتباط مستقیم - آثار قیام بر موقعیت رژیم، قسمت دوم – یزدان حاج حمزه و شاهین قبادی

ارتباط مستقیم


یزدان حاج حمزه: روحانی سه مرحله در مقابل رژیم را به انتقاد، اعتراض و انقلاب تشریح کرده است. الان دیگر برای رژیم دیر شده و شرایط به مرحله سوم یعنی انقلاب رسیده است

یزدان حاج حمزه: مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع تأکید می کنند که رژیم با ۳۰چالش در هم تنیده شده برای اصلاح اقتصاد ایران مواجه است.

یزدان حاج حمزه: مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع تأکید می کنند که رژیم با ۳۰چالش در هم تنیده شده برای اصلاح اقتصاد ایران مواجه است.

شاهین قبادی: شعار براندازی و سرنگونی شعار چه جریانی بوده است؟ کدام جریان روی این خواست ایستادگی کرده است؟ مقاومت ایران یک مسیر طولانی را در راستای این اهداف طی کرده است.

یزدان حاج حمزه: رژیم سلطنتی با یک انقلاب اصیل کنار گذاشته شد. طرح مسائلی مانند رفراندم و بازگشت سطلنت فقط برای به انحراف کشیدن قیام است.

شاهین قبادی: از سال ۲۰۰۲ مقاومت جبهه همبستگی را اعلام کرده است که بر اساس ‌ نفی رژیمهای شاه و خمینی و برقراری یک جمهوری کثرت گرا است.

شاهین قبادی: امسال اولین سالی بود که بعد از آمدن روحانی هیچ مقامی از جانب رژیم به داووس نرفت. علت این بود که باید با سؤال در مورد قیام مردم ایران روبرو می شد.

یزدان حاج حمزه: قیام و موضع آمریکا برای سرنوشت برجام تأثیر عمیقی روی کاهش ارزش ریال و افزایش قیمت دلار گذاشته است.

یزدان حاج حمزه: فرصت استثنانی برای پایان دادن به مصیبت رژیم آخوندی است. لحظه قیام و سرنگونی این رژیم فرا رسیده است.

شاهین قبادی: بعد از ۷ دی رژیم در سراشیب سقوط است با شتابی غیرقابل مقایسه با قبل. تمامی شرایط برای سرنگونی رژیم فراهم است. این قیام، قیامی است تا پیروزی
لطفا به اشتراک بگذارید: