This browser does not support the video element.

دیدار رئیس جمهور برگزیده مقاومت با دکتر ریاض یاسین، سفیر یمن در فرانسه

دیدار رئیس جمهور برگزیده مقاومت با دکتر ریاض یاسین، سفیر یمن در فرانسه


دیدار مریم رجوی با سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور






دیدار مریم رجوی با سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور





روز چهارشنبه۱۱بهمن مریم رجوی، در اور سور اواز با دکتر ریاض یاسین، سفیر جمهوری یمن در فرانسه و وزیر خارجه و وزیر بهداری سابق این کشور دیدار و گفتگو کرد.





در این دیدار سفیر یمن بر حمایت دولت و مردم این کشور از قیام شجاعانه مردم ایران در برابر دیکتاتوری آخوندها تاکید کرد و ضمن تشکر از مواضع شورای ملی مقاومت علیه سیاست صدور ارتجاع و تروریسم رژیم ولایت فقیه و دخالت‌های تجاوزکارانه‌اش در کشورهای منطقه از جمله یمن، گفت پیروزی مقاومت، نه تنها برای مردم ایران آزادی و پیشرفت به ارمغان می‌آورد، بلکه نویدبخش صلح و دوستی در منطقه و خلاصی کشورهای اسلامی از شر این رژیم است.
مریم رجوی ضمن تشکر از همبستگی دولت و مردم یمن گفت: قیام مردم به‌ستوه‌آمده ایران که به‌سرعت ۱۴۲ شهر کشور را فرا گرفت، افسانه‌پردازی‌های مربوط به قدرت رژیم را در هم‌پیچید و نشان داد عزم مردم ایران برای سرنگونی این دیکتاتوری نامشروع و پوسیده جزم است.
وی با یادآوری مواضع مقاومت ایران از سه دهه پیش در مقابله با سیاست‌های جنگ‌افروزانه و مداخلات تروریستی رژیم آخوندی، تاکید کرد که این دخالت‌ها درخدمت حفظ سلطه رژیم نامشروعی است که به ضرب سرکوب و اعدام و به اتکای صدور بحران به خارج مرزها برسرپاست. وی دخالت‌های رژیم آخوندی در یمن و مقاصد شوم آن علیه مردم یمن را که با نقض آشکار قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت ملل متحد همراه است، به‌شدت محکوم و بر لزوم قاطعیت جامعه جهانی، اتحادیه عرب و کنفرانس اسلامی در مقابل این رژیم متجاوز، تاکید کرد.






لطفا به اشتراک بگذارید: