This browser does not support the video element.

زوزه های وحشت رژیم از خطر قیام و مجاهدین – نامه مهدی کروبی به خامنه‌ای

زوزه های وحشت رژیم از خطر قیام و مجاهدین – نامه مهدی کروبی به خامنه‌ای


پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیر عامل رژیم درباره خطر قیام و مجاهدین گفت: فضای سایبری ما توسط دشمن اشغال شده است...

وی با نگرانی افزود: مجاهدین و هرگروهی که ظرفیت نیروی عملیاتی مخالف علیه ما را داشته باشد، می توانداز (تلگرام) استفاده کند.

پاسدار جلالی حوادث اخیررا یک تهدید سایبری مدرن و مردم محور توصیف کرد وگفت امکان تکرار دارد.“ وی افزود: این یک حادثه امنیتی و مدرن است و باید ابعاد آن شناسایی شده و توطئه ها خنثی شود.عوامل این حادثه یک مثلث سه ضلعی بود . ضلع اول فضای مجازی, ضلع دوم بستر و زمینه مشکلات اقتصادی و ضلع آخر تهدیدهای دشمن است که باید هر سه موضوع بررسی شود.

 

دادستان کل خامنه‌ای، آخوند محمدجعفر منتظری از اوج‌گیری مجدد قیام در روزهای آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: بعد از حوادث اخیر، دشمن دوباره از فضای مجاری فراخوان می‌هد که در دهه فجر تجمعاتی را ایجاد کنند.

وی در اظهاراتی مشابه اظهارات مقامهای امنیتی زمان شاه در مرحله سرنگونی، قیام‌کنندگان را عده‌ای فریب خورده نامید.

آخوند علوی گرگانی از آخوندهای حکومتی نیز در هراس از تأثیر اینترنت در تسهیل ارتباطات قیام‌آفرینان گفت: امروز دشمن از فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌های خود علیه نظام استفاده می‌کند.

 

مهدی کروبی در نامه مبسوطی به خامنه ای نسبت به خطر قیام و فوران خشم مردم به ستوه آمده از ظلم و فساد هشدار داد.

در این نامه، کروبی حرفهای خامنه ای را که روز ۶دی ۹۶ درواکنش به حرفهای احمدی نژاد گفته بود: «کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند, حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند»، نقل کرده و خطاب به ولی فقیه ارتجاع می نویسد:« (شما) در ۳۸ سال گذشته همواره در بالاترین سطح قدرت حضور داشتید. ۸ سال در مقام ریاست جمهوری و قریب۲۹سال در جایگاه رهبری آنهم بعنوان حاکم و ولی مطلق. بنابراین باتوجه به میزان حضور و نفوذ‌تان در بالاترین لایه قدرت نظام باید بپذیرید که وضعیت سیاسی, اقتصادی, فرهنگی و اجتماعی امروز کشور نتیجه مستقیم سیاست‌های راهبردی و اجرایی شماست.......

 

کروبی در نامه اش موارد حذف و جراحی اجزای دیگر نظام توسط خامنه ای از خود کروبی و موسوی گرفته تا رفسنجانی واحمدی نژاد و تقلبات انتخاباتی و تبدیل کردن مجلس خبرگان به بخشی از دفترخامنه ای را ذکر کرده و ضمن اشاره به گوشه هایی از نتایج هولناک فساد وچپاول حکومتی و تمرکزثروت وقدرت در نهادهای تحت کنترل خامنه ای وسپاه پاسداران ازجمله می نویسد:

-« شما که از جزئیات پرونده‌ای که وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات در سال ۱۳۸۴ پیرامون دخالت‌های نظامیان و شبه نظامیان در امر انتخابات ریاست جمهوری تهیه کرده بودند مطلع بودید. متأسفانه آقای خاتمی آن گزارش را بنا به ملاحظاتی انتشار عمومی نداد و همین امر مورد اعتراض کتبی اینجانب قرار گرفت»

-«به موازات دخالتهای مادی و معنوی حکومت در حوزه‌ها استقلال حوزه‌های علمیه مخدوش گردیده و جایگاه آنان نزد مردم به شدت آسیب دیده است».

- «برخی دلسوزان می‌گویند بیش از ۵۰ درصد ثروت کشور در دست چند نهاد‌ حاکمیتی است که نظارتی هم بر آنها اعمال نمی‌شود».

-« اعتراض‌های اخیر مردم در شهرهای مختلف کشور علیه ظلم و فساد و تبعیض زنگ خطری است که هرچه زودتر باید آن را دریابید ».

 

کروبی سپس هشدار خمینی در مورد خطر جنگ قدرت و غارت بین آخوندهای حکومتی را یاد آورشده و بانقل جمله خمینی می نویسد:«بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از “ایام الله”, خدای نخواسته باز پیدا بشود و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به ۲۲ بهمن. قضیه این است که فاتحه همه ما را می‌خوانند»

کروبی اضافه می کند:«نظام این روزها چنان در سراشیبی قرار گرفته که از تجمع چند هزار نفری مردم به ستوه آمده از ظلم و فساد احساس خطر می‌کند».
لطفا به اشتراک بگذارید: