تجمعهای اعتراضی در تهران، شوش و قوچان

تجمعهای اعتراضی در تهران، شوش و قوچان


اقشار مختلف میهنمان روز چهارشنبه 11 بهمن در تهران، شوش و قوچان تجمعهای اعتراضی برگزار کردند

در تهران .


جمع بزرگی از کارکنان و مغازه داران ساختمان پلاسکو در اعتراض به بی توجهی کارگزاران دزد و غارتگر رژیم به مشکلاتشان، مقابل شورای قلابی شهر تهران تجمع کردند. آنها شعار می دادند یا مرگ یا پلاسکو.

در تهران .

همچنین کارگران و کارکنان کیان تایر مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنندگان می‌گویند: به علت بدهی که کیان تایر به سیستم بانکی دارد، هیچ بانکی تاکنون حاضر به پرداخت وام نشده است. یکی از معترضان گفت هم‌اکنون به علت بدهی، اداره گاز محل، انشعاب گاز کیان‌تایر را قطع کرده که این امر موجب از کار افتادن تجهیزات خطوط تولید شده است. کارخانه کیان تایر ۱۱۰۰ کارگر دارد که مطالبات مزدی دی ماه سال جاری و ۴ ماه اضافه کار و بن انگیزشی به آنها پرداخت نشده است.

در تهران همچنین بر اساس فراخوان قبلی جمعی از مردم و بازنشستگان قصد داشتند در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند. اما مأموران سرکوبگر انتظامی یک حکومت نظامی اعلام نشده وضع کرده و وحشت زده اجازه تجمع حتی دو نفر را نمی دادند.

در شوش .


علاوه بر کارگران نیشکر هفت تپه ، رانندگان تراکتورهای استیجاری نیز تراکتورهای خود را مقابل درب شرکت پارک کردند و مسیر ورود و خروج را بستند.
در شوش همچنین کارگران بخش کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه دروازه خروج و ورود یارد شمالی شرکت را بستند و مانع ورود و خروج شدند.

در قوچان .


اهالی خیابان رازی با تجمع اعتراضی مانع از نصب آنتنbtsایرانسل در این خیابان شدند. رژیم آخوندی در هراس از گسترش این حرکت اعتراضی و برای ایجاد جو رعب و وحشت میان مردم گله ماموران سرکوبگر انتظامی را به این خیابان گسیل کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: