تجمعهای اعتراضی در تهران، دامغان و ملایر

تجمعهای اعتراضی در تهران، دامغان و ملایر:


اقشار مختلف میهنمان صبح شنبه هفتم بهمن در تهران، دامغان و ملایر تجمعهای اعتراضی برگزار کردند

در تهران بازنشستگان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اعتراض به پرداخت نشدن پاداش بازنشستگی تجمع کردند

در تهران هم‌چنین صبح روز شنبه، جمعی از کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اعتراض به وضعیت نامعلوم پروژه‌های مسکونی سپیدار 2 و3 مقابل ساختمان شهرداری رژیم در تهران تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان از اعضای تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی هستند و از کارگزاران رژیم خواستند که به مشکل آنها رسیدگی کند.

به گفته معترضان طبق قرارداد، پروژه‌های مسکونی سپیدار 2 و 3 می‌بایست تا پایان سال 91 تحویل داده می‌شد؛ اما با گذشت حدود 5سال از این موعد، هنوز این پروژه نیمه‌کاره باقیمانده است.

این کارگران با اشاره به این‌که سالها با امید خانه‌دار شدن به‌سر بردیم؛ می‌گویند: تاکنون بارها به کارگزاران رژیم رجوع کرده‌ایم؛ بارها نامه‌نگاری و رایزنی کرده‌ایم و چند باری نیز تجمع اعتراضی برگزار کردیم؛ اما هیچ پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ایم.

در دامغان کارمندان راه‌آهن برای محقق کردن حق و حقوق خود تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران تجمع کننده که در مقابل ساختمان راه‌آهن این شهر تجمع کرده بودند؛ اعلام کردند که به‌خاطر پرداخت نشدن چهار ماه حقوق خود و نداشتن بیمه و بیعدالتی دست به اعتراض زده‌اند.



در ملایر کارگران کارخانه «کیان کُرد» در اعتراض به خلف وعده کارفرما برای پرداخت معوقات مزدی دست به تجمع زدند.



این کارگران محروم و زحمتکش برای چندمین بار در ۱۴ روز گذشته، در مقابل ساختمان کارخانه دست به تجمع زده‌اند اما کسی پاسخگوی آنان نیست.
لطفا به اشتراک بگذارید: