This browser does not support the video element.

هراس و وحشت سران رژیم آخوندی از قیام سراسری مردم ایران

هراس و وحشت سران رژیم آخوندی از قیام سراسری مردم ایران



  • پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران، وحشت زده از قیام ، ناگزیرشد به زبان خود به این واقعیت که مردم تصاویر او را آتش زده و پایین کشیدند اذعان کرد د. این جنایتکار جنگی و پاسدار ولایت و خلافت خامنه ای، با دجالبازی مضحکی تلاش کرد تصاویر منحوس خودش وخلیفه ضدایرانی بالای سرش را زیر نام پرچم ایران پنهان کند وگفت:« ای کاش به جای پرچم ، نه تصویر من، بلکه من را ده بار آتش می زدند»


سرکرده نیروی تروریستی قدس که نام منحوسش در لیستهای ترویستی بین المللی هست، درمورد لیست گذاری و تحریم آخوند صادق سردژخیم دستگاه قضایی خامنه ای گفت: قرار گرفتن نام رئیس قوه قضائیه در فهرست تحریمی آمریکا به سبب دفاع ایشان از نظام است. همچنین هجمه هایی که نادانان در داخل و خارج به ایشان نیز می برند مؤید همین موضوع است.

 

  • آخوند علم الهدی نماینده خامنه ای در مشهد، وحشت زده از قیام سراسری و خطر سرنگونی نظام و در پاسخ به دعاوی باند رقیب، طی نامه‌ای به دبیر شورای امنیت ملی رژیم اعلام کرد که موج اعتراضات از تهران آغاز شده نه ازمشهد و او دخالتی در آن نداشته است.


در این نامه آمده است: مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷ دیماه ۹۶ در مشهد و اغتشاشات در قالب آن از بعضی که بعضا افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.

نماینده خامنه ای در مشهد اضافه می کند : اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با استفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.

 

  • خامنه‌ای در روز 19 دی گفته بود: اینی که بیاییم توی شهرهای کوچیک، از شهرهای کوچیک شروع کنیم به طرف مرکز بیاییم و مردم رو نسبت به مطالباتشون فعال کنیم و اینها رو داغ کنیم. این نقشه‌ای است که کشیده شده و چندماه است که روی این نقشه دارند کار می‌کنند نقشه مال آمریکاییها و عوامل رژیم صهیونیستی است. پول مال یکی از این دولتهای خرپول اطراف خلیج‌فارسه. خب این کارها خرج دارد باید پول بدهند. آمریکاییها که حاضر نیستند پول خرج کنند وقتی اینها هستند. پول رو اینها دادند. این دو تا ضلع. ضلع سوم پادوی‌اش هست که پادوی‌اش هم مربوط به سازمان منافقین بود. سازمان آدمکش منافقین. پادو اونها بودند (شعار مرگ بر منافقین). از ماهها قبل اینها آماده بودند. خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند در همین روزها، گفتند ما در ارتباط با آمریکاییها بودیم از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که پادوی کنند سازماندهی کنند بروند این و اون رو ببینند. کسانی رو در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشون کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم اونها دادند. شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید. با این شعار یک عده‌ای رو جذب کنند بعد بیایند خودشون وسط اهداف شوم خودشون رو دنبال کنند و مردم رو هم دنبال خودشون بکشند. هدف این بود.


 

  • آخوند دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه خامنه‌ای در اراک و وزیر سابق اطلاعات آخوندی از حمله قیام کنندگان به خانه‌اش خبر داد و با هراس گفت: حادثه اخیر شرایطش با دفعات قبل فرق داشت یعنی صددرصد مشترک نبود و جریان (مجاهدین) و دیگران پررنگ‌تر پرداختند. در استان مرکزی (اراک) خیلی بحث اقتصادی را مطرح نمی‌کردند و فریب‌خوردگانی بودند که شلوغ کردند. در ناآرامی‌های اراک به منزل ما حمله شد و من در منزل بودم، البته در اتفاقات اخیر سن این‌ها بسیار کم بود، سن افرادی که به منزل ما حمله کردند هر چند سر و صورت خود را بسته بودند زیر 30سال و حتی کمتر از 18سال بودند؛ البته من فقط استان مرکزی را عرض می‌کنم. این جریان به نمادهای نظام پرچم نظام جسارت کردند.


وی با نگرانی خطاب به نیروهای رژیم گفت: اکنون ما در آستانه چهلمین سالگرد نظام هستیم و این زمان فرصت بسیار خوبی برای خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های منافقین داخلی و ایادی آن‌هاست.

 

  • پاسدار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل رژیم، با وحشت گفت: در فتنه اخیر به عینه دیدیم که (مجاهدین) و دشمن با استفاده از بستر تلگرام سازماندهی شده و دست به اغتشاش گری زدند.


وی افزود: هر چند که اعتراض اولیه مردم نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی به حق و درست بود اما این ها از این فضا استفاده کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: