This browser does not support the video element.

همدردی با قربانیان سانچی – اختلاف حساب ۲۰ هزار میلیاردی شهرداری

همدردی با قربانیان سانچی – اختلاف حساب ۲۰ هزار میلیاردی شهرداری



  •  مردم بوشهر در کنار دریا برای قربانیان نفتکش سانچی به سنت خود و با زدن طبل وسنج عزاداری کردند و با خانواده های قربانیان همدردی نمودند.

  • مهره‌ها و رسانه‌های باند آخوند روحانی در توجیه فاجعه مرگ 32 خدمه کشتی سانچی، اقدام نکردن به موقع چین را عامل اصلی تلفات حادثه آتش‌سوزی کشتی مطرح می‌کنند. یک روزنامه این باند با نقل و قول از کارشناسنان نوشت: اگر چینی‌ها زودتر می‌رسیدند و کمک می‌کردند، شاید خدمه زنده می‌ماندند. سهل‌انگاری از چینی‌ها بوده که برای امدادرسانی همکاری مناسبی نکرده‌‌اند... مسئولیت هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در رابطه با کمک فوری و همه‌جانبه به افراد حاضر در کشتی ایرانی حادثه دیده بر عهده دولت چین است... آن‌قدر که غربی‌ها قابل اعتماد هستند، چینی‌ها قابل اعتماد نیستند.


اما قره‌خانی عضو هیات‌رییسه کمیسیون انرژی مجلس رژیم، از باند خامنه‌ای گفت که دولت روحانی در اقدام به کمک تعلل داشته است. دولت دیر به مساله کشتی سانچی ورود کرده است و اگر از همان روز اول در عالی‌ترین پایه به مساله ورود می‌کرد، چینی‌ها با حساسیت بالایی موضوع را دنبال می‌کردند.

 

  • دادگاه فرانکفورت آلمان از روز سه شنبه یک ایرانی را به اتهام نقض قانون تجارت خارجی این کشور محاکمه می کند.


خبرگزاری آلمان گزارش داد وی برای یک سازمان جنائی در ایران دستگاهها و کاغذهای ویژه جهت تولید پول تقلبی ارسال کرده است.

این خبرگزاری می افزاید این فرد طی سالهای 95 و 96 در 8 مورد برای نیروی قدس دستگاهها و مواد اولیه ارسال کرده است. اطاق بازرگانی آلمان در صدد جمع آوری مفصل مدارک است. ظرف دو ماه آینده تا بیست و یکم اسفند دادگاه فرانکفورت برای بررسی این اتهام 12 جلسه تشکیل خواهد داد.

 

  • رسانه‌های حکومتی از صدای انفجار مهیبی در مناطق شمالی شهر کرمانشاه خبر دادند و نوشتند: این صدای مهیب منجر به ایجاد موج انفجار و به لرزش درآمدن شیشه‌های منازل ار این مناطق شد. در اثر این حادثه شیشه‌های برخی منازل و محلات ظفر و تنگه گنشت خرد شده است. برق در برخی شهرکها پس از شنیدن شدن صداقطع شده است.


یک رسانه محلی حکومتی در کرمانشاه نوشت: عدم پاسخگویی و بی‌اطلاعی مقامات با وجود گذشت حدود 20 ساعت جای تعجب و شگفتی بسیار و موجب به وجود آمدن زمینه مبهم شده است.

استاندار رژیم در کرمانشاه به طور مسخره‌ای اعلام کرد، منشأ این صدا را پیدا نکردیم چون اتفاق خاصی نبوده است.

 

  • رئیس بنیاد غارت و چپاول موسوم به امداد خمینی پس از گذشت بیش از دو ماه از زلزله کرمانشاه اعتراف کرد که هنوز دولت آخوندی به هیچ یک از زلزله زدگان کمک بلاعوضی را که وعده داده بود نداده است.


وی مدعی شد : اما سپاه پاسداران به وعده های خود عمل کرده و کانکس های مورد نیاز مردم را ساخته و به آنها داده است در صوریتکه طبق آخرین گزارشات تعداد زیادی از مردم زلزله زده هنوز در چادر و حتی چادر های دست ساز خود در سرمای زمستان زندگی می کنند.

 


  • نجفی شهردار رژیم در تهران یک مورد از دزدی در شهرداری را اعلام کرد و گفت، قرارداد 1730 میلیاردی شهرداری در دوران قالیباف با نیروی انتظامی به صورت صوری در انتخابات خرج شده. (اما) این پول به حساب دفتر یکی از معاونین قبلی شهردار واریز شده بود. با حساب و کتاب دیمی 280 هزار میلیارد تومان در 12 سال در شهرداری هزینه کرده‌اند.




فراهانی، رئیس کمیته بودجه شهرداری رژیم در تهران نیز گفت:‌ طی جمع‌بندی دوازده سال از سال 84 تا 96 در بررسی بودجه و ردیف هزینه‌ها و درآمدها متوجه شدیم که فاصله بین مجموع درآمدهای مکتسبه تا مجموع هزینه‌های ثبت شده رقم بالایی حدود 20 هزار میلیارد تومان است. معلوم نیست این 20 هزار میلیارد تومان کجا رفته است. وی افزود:‌به هم ریختگی شدیدی به لحاظ مالی و معاملاتی در اوضاع شهرداری تهران می‌بینیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: