This browser does not support the video element.

رپوبلیکن ژورنال: انقلاب ایران یک شعله دیگر، زنان رهبری را بدست دارند

رپوبلیکن ژورنال: انقلاب ایران یک شعله دیگر، زنان رهبری را بدست دارند


رپوبلیکن ژورنال: انقلاب ایران ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به عنوان یک شعله دیگر در این منطقه پر از ناآرامی است

در حالی‌که مردان و زنان در تظاهرات شرکت می کنند این زنان هستند که رهبری را بدست دارند

یک زن قهرمان دیگر مریم رجوی, اعلام کرده است: تغییر رژیم در دسترس است و می توان به این واقعیت جامه عمل پوشاند

 

مردم ایران در سال ۲۰۰۹ بپا خواستند و اگر ایالات متحده و دیگر قدرت های غربی از تلاش هایشان حمایت می کردند, مردم ایران ممکن بود حکومت استبدادی آخوندها را سرنگون کنند ولی دولت اوباما کاری نکرد.

در آن زمان رژیم ایران, پس از اینکه عده ای را کشت و تعدادی را به زندانها انداخت, که بسیاری از آنها همچنان در زندان باقی مانده اند, با سرکوب به حکومتش ادامه داد.

اما خیلی چیزها از آن زمان به بعد تغییر کرده است. رئیس جمهور کنونی آمریکا حمایت خود از تظاهرکنندگان ایرانی ابراز کرده و امید است که در همین مسیر با وضع قوانینی به کمک و حمایت از تظاهر کنندگان آزادیخواه ایران اقدام کند

ایران, در حالی که تحت کنترل یک رژیم وحشی است، مردم باهوش, تحصیل کرده, با انگیزه و بسیار با اعتماد به نفس دارد. آنها دوستدار و خواهان آزادی هستند. و دیگر نمی توانند حکومت شان را تحمل کنند

ریپوبلیکن ژورنال می افزاید: تظاهرات در طول سال ها، تاریخ را شکل داده اند. انقلاب آمریکا با اعتراضات به بد رفتاری های استعمار انگلیس آغاز شد. و اکنون نیز, در ایران, تظاهرکنندگان نارضایتی های مشابهی دارند. انگیزه های آنها خالصانه است.

مانند هر تظاهراتی در سالیان اخیر در ایران، برپایی تظاهرات ، نیازمند میزان شگفت آوری از شجاعت و قدرت است.

در حالی که هم مردان و هم زنان در تظاهرات شرکت می کنند, این زنان هستند که رهبری را بدست دارند.

اینها همه قهرمان هستند و ممکن است راه را برای آوردن بزرگترین تغییرات به ایران از زمان انقلاب ضدسلطنتی باز کنند

ریپوبلیکن ژورنال می افزاید: علاوه بر این, سازمان ملل متحد, باید از سازمان فراگیر مجاهدین خلق که سالهاست برای استقلال ایران مبارزه می کند, حمایت کند. یک زن قهرمان دیگر مریم رجوی, اعلام کرده است: "... تغییر رژیم در دسترس است." با کمک یک دنیای هم درد وحمایت کننده, می توان به این واقعیت جامعه عمل پوشاند.

ریپوبلیکن ژورنال سپس نتیجه گیری می کند: برای بسیاری که به جهان آشفته کنونی فکر می کنند, انقلاب ایران ۲۰۱۷-۲۰۱۸ ممکن است به عنوان یک شعله دیگر در این منطقه پر از ناآرامی بنظر برسد. اما تأثیرات یک ایران آزاد فراتر از ادراک معمول است. در یک کلام, جهان یک مکان امن تر خواهد بود و مردم بی شماری در نهایت از استبداد آزاد خواهند شد. بنابراین ما باید تمام قدرتمان را بکار ببندیم تا تظاهرکنندگان به اهدافشان دست یابند. چیزی کمتر از این غیر قابل قبول است.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: