This browser does not support the video element.

کارزار جهانی اشرف نشانها ، تظاهرات در همبستگی با قیامها در ایران

کارزار جهانی اشرف نشانها ، تظاهرات در همبستگی با قیامها در ایران


 

قیام ایران - کارزار جهانی اشرف نشانها - تظاهرات ایرانیان آزاده درهمبستگی باقیامها درایران

آمریکا –واشنگتن مقابل کاخ سفید، شنبه 13 ژانویه 2018

طاهره شفیعی

من طاهره شفیعی هستم از طرف جامعه ایرانیان-آمریکاییان شمال ویرجینیا، دی سی و مریلند و از هواداران شورای ملی مقاومت ایران همبستگی خود را با جنبش برحق مردم ایران اعلام می‌کنیم. ما امروز در اینجا حضور به هم رساندیم تا یک بار دیگر به شما ایرانیان داخل کشور بگوییم که ما با شماییم، ما با شماییم، با شماییم برای براندازی این حکومت ضدخلق و ضدمردمی. با شماییم و با فریادمان می‌گوییم به تک تک شما که به شما افتخار می‌کنیم؛ شمایی که با عزمی راسخ علیرغم تمامی تهدیدات، شکنجه‌ها و کشتارهای این حکومت آخوندی هر روز به خیابانها ریخته و با یک صدا می‌گویید: مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر روحانی و مرگ بر این حکومت ضدانسانی.

محمدرضا صباحی

با درود به بیش از ۵۰ شهید سرفراز قیام که خونشان را فدیه آزادی مردم ایران و سرنگونی رژیم جهل و جنایت کردند؛ و با درود به قیام‌آفرینان در سرتاسر ایران، در سرتاسر میهن اشغال‌شده که زمین را زیر پای آخوندها به لرزه درآورده‌اند. همانهایی که کانونهای شورشی در راستای هزار اشرف را در شهرهای مختلف ایران تشکیل داده و یگان به یگان به پیامهای رهبر مقاومت برادر مسعود حاضر حاضر می‌گویند. کیست که نداند که این رژیم دیگر شانسی برای بقا ندارد و قیام‌کنندگان در این دو هفته در شعارهای: مرگ بر خامنه ای و مرگ بر روحانی و اصلاح‌طلب، اصول‌گرا...دیگه تمومه ماجرا؛ سنگ قبر نظام ولایت فقیه را با خط خوانا نوشتند. بنابراین هم‌زبان با هموطنانمان در داخل میهن، خطاب به خامنه‌ای جنایتکار فریاد می‌زنیم: شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده آتش جواب آتش... و در پایان خطاب به دشمن ضدبشر و همه کسانی که سعی می‌کنند با ایجاد تردید در استمرار قیام خاک به چشم مردم به جان‌آمده بپاشند و عمر دیکتاتوری را طولانی کنند می‌گوییم ما از خواسته‌های به‌حقمان که همانا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و برقراری آزادی و حاکمیت مردمی است در هر شرایطی دست نخواهیم کشید. مرحله عبور از اصلاح‌طلبان قلابی که دستاورد بزرگ قیام کنونی است بر خلق قهرمان ایران و مقاومت سازمان‌یافته تحت رهبری برادر مسعود که از روز اول به همه طرف حسابهای رژیم گفت: افعی کبوتر نمی‌زاید، مبارک باد. این مانع بزرگی در مسیر سرنگونی این رژیم بود که به یمن این قیام، از میان برداشته شد. صبح پیروزی برای ملتی که آزادی را انتخاب کرده و حاضر به پرداخت بهای آن باشد، نزدیک است. با تشکر از همه شما.

کشیش آلن چرچ

«هر چقدر هم هوا در ایران سرد باشد، آتش آزادی امروز به‌روشنی شعله‌ور شده است... از تلاش‌های شما طی سالیان متمادی سپاس‌گذارم... شما به مردم در داخل ایران امید می‌بخشید... فداکاری شما، ارزش بسیار والایی برای آرمان آزادی در ایران و در سراسر جهان دارد. چون اگر ایران آزاد بشود، آزادی در سراسر منطقه مستقر خواهد شد... شما به روشن نگه‌داشتن شعله‌های آزادی کمک می‌کنید و از این بابت از شما بسیار سپاس‌گذارم.... در سال 1988، 30 هزار نفر توسط رژیم (ایران) اعدام شدند؛ جهان باید به (این جنایت) پاسخ بدهد، عدالت باید برقرار شود و آخوندها باید مورد حسابرسی قرار گیرند... این مسئله فقط مربوط به گذشته نیست؛ بلکه موضوع سال 1988، بر سال 2018 هم تأثیرگذار است... باید هم‌چنین از مردم (ایران) تشکر کنیم که حاضرند برای آزادی قیمت بپردازند و جانشان را به‌خطر بیندازند... چنین افرادی هستند که به استقرار آزادی در ایران و سرنگونی رژیم کمک خواهند کرد... هم‌چنین از پرزیدنت مریم رجوی بسیار سپاس‌گذارم... جنبش مقاومت ایران، جنبشی است که به‌نحوی بسیار خردمندانه هدایت می‌شود...».

آمریکا ، لانگ بیچ کالیفرنیای جنوبی –کانادا ،تورنتو
لطفا به اشتراک بگذارید: