This browser does not support the video element.

بیانیه های همبستگی اقشار مختلف مردم ایران در همبستگی با قیام

بیانیه های همبستگی اقشار مختلف مردم ایران در همبستگی با قیام



  • جمعی از بازاریان تهران طی بیانیه ای نوشتند: زمان ادامه ظلم وستم آخوندهای پلید به پایان رسیده است. دزدی و چپاول، فساد و غارت و دروغ و سرکوب و شکنجه و اعدام بی گناهان دیگر جایی ندارد. زمان تغییر و سرنگونی رژیم آخوندی فرا رسیده است. ما بازاریان تهران نیز همصدا با قیام آفرینان، علیه هرگونه ظلم و ستم بپاخاسته ایم و تا سرنگونی کامل رژیم آخوندی به قیام ادامه می دهیم.

  • جمعی از بسکتبالیستهای استان البرز در بیانیه خود می نویسند: اکنون که فرزندان دلیر و آزاده ما در همه شهرها، استان ها و حتی روستاهای میهنمان بپا خاسته اند تا نقطهء پایان را بر زندگی نکبت بار رژیم خون آشام ولایت فقیه بگذارند، ما همراهی خودمان و تمام ورزشکاران استان البرز را با جنبش و قیام فرزندان دلاور ایران زمین برای رسیدن عدالت و آزادی در سراسر خاک میهن اعلام داشته و تاکید مینمائیم که تا سرنگونی حکومت آخوندهای مرتجع خونریز و استبداد مذهبی شان با تمام جوانان آزادیخواه همراه خواهیم بود و از نثار خون خود و از حمایت خود دریغ نخوایم داشت .


مرگ بر دیکتاتوری منفور و ستمگر ولایت فقیه-پیروز باد قیام سراسری و برحق جوانان ملت ایران

  • جمعی از کارمندان در تهران دربیانیه همبستگی خود اعلام کردند:‌ خروش حق طلبانه مردم ایران به همه نقاط جهان رسید و همه جهانیان شاهد و ناظر فریاد حق طلبانه و شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور و زنده باد آزادی آنان بودند و به چشم دیدند که مردم خواهان سرنگونی حکومت آخوندی هستند. ما همصدا با مردم بپاخاسته ایران، خواستار سرنگونی رژیم آخوندی هستیم و تاسرنگونی کامل حکومت آخوندی به قیام ادامه می دهیم.آتش جواب آتش- مرگ بر خامنه ای روحانی- زنده باد ارتش آزادی

  • جمعی از بازنشستگان استان گلستان طی بیانیه ای نوشتند: هزاران درود بر رزم وجنگ شما زنان ومردان شجاع خطه گلستان، آری تنها چاره و راه برای بر کندن ریشه این حکومت ضد مردمی فقط رویاروئی وچنگ در چنگ شدن با آن است .

  • جمعی از مهندسین مشهد با درود به صلابت و فداکاری قیام آفرینان نوشتند: ،درود بر ایثار و از جان گذشتگی تان ، درود بر اتحاد و همبستگی تان و درود بر شرف و عیرتتان . بار دیگر شما غیورمردان و شیرزنانِ این مرز و بوم ثابت کردید چنانچه بخواهید میتوانید با اراده پولادین خود نه تنها لرزه بر پیکر حکومت مطلقه آخوندی بیاندازید بلکه بنیان آنرا از ریشه برکنید

  • جمعی ازبازاریان شهرستان الیگودرز نیز طی بیانیه ای نوشتند:‌ قیام سراسری مردم ایران علیه نظام فاسد و تبهکار حاکم ناقوس مرگ نظام پوسیده رابه صدا در آورده است بی شک، ملت غیور ایران قیام را تا سرنگونی محتوم آن را به پیش خواهد برد نتیجتا نیاز است در این دوران سرنوشت ساز همه با هم متحد و هم صدا شویم. با اتحاد و همدلی بایستی ریشه ظلم و فساد ؛ اختلاس و هر گونه بی عدالتی را ازریشه بخشکانیم و آن نیز سرنگونی این نظام دیکتاتوری آخوندی است.

لطفا به اشتراک بگذارید: