This browser does not support the video element.

پاسخ توهین آخوند صدیقی - رفع و رجوع بحران صلاحیت خامنه ای

پاسخ توهین آخوند صدیقی - رفع و رجوع بحران صلاحیت خامنه ای


آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی جنایتکار دستگاه قضایی رژیم درباره دستگیرشدگان قیام مردم ایران گفت: کسانی که شناسایی شده اند و می شوند مجازات خواهند شد.

وی افزود: افرادی که تشکیلاتی در این ایام دست به اغتشاش زدند باید شناسایی شوند.

معاون اول دستگاه قضایی رژیم در مورد قرار گرفتن آخوند دژخیم صادق لاریجانی در لیست تحریمهای آمریکا با غیظ و بهت‌زدگی گفت: حقیقتاٌ بی‌حیایی آمریکا را در این روزها دیدیم که تحریم علیه اشخاصی از جمله رئیس قوه قضائیه اعمال کرد.

 

در همین حال، یک عضو مجلس رژیم به نام محمود صادقی خبر داد که 40 تن از اعضای مجلس ارتجاع در نامه ای به پاسدار لاریجانی خواستار تشکیل کمیته ای برای تحقیق درباره علت مرگ بعضی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر درزندانهای رژیم شدند.

 

افتضاح اشغال توصیف کردن قیام کنندگان توسط آخوند صدیقی، امام جمعه فاسد و جنایتکار رژیم در تهران، با موجی از ابراز نفرت در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و هم‌چنین به موضوع جدید مخاصمات درونی رژیم تبدیل شد.

یک رسانه حکومتی نوشت: ناگهان خطیب جمعه تهران معترضین که مردم بی‌بضاعتی هستند را آشغال خطاب می‌کند. آیا اگر آتش در حال خاموشی با این سخنان دوباره شعله‌ور شود آن‌گاه امثال صدیقی‌ها پاسخگو خواهند بود؟

 

به دنبال موج گسترده اعتراضات، آخوند صدیقی برای توجیه این فضیحت به صحنه آمد ومجبور به پس گرفتن حرف خود شد و از جمله گفت: امکان ندارد بخواهم به مردم حتی معترضین و آنهایی که به خاطر اعتراض بیرون آمدند بی‌احترامی کنم.

 

وی هم‌چنین خطاب به موج سواری آخوند روحانی از خطبه‌های او با طعنه گفت: بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با من.

 

به دنبال پخش فیلم جلسه خبرگان ارتجاع پس از مرگ خمینی که در آن خامنه‌ای به عدم صلاحیتش برای مرجعیت و رهبری اذعان کرده بود، تلویزیون تحت کنترل ولی فقیه ارتجاع با پخش برنامه‌هایی تلاش می‌کند زیر سؤال رفتن صلاحیت خامنه‌ای در میان نیروهایش را رفع و رجوع کند.

یامینپور مجری: 14 خرداد 1368 طی چندین جلسه چند ساعته در مجلس خبرگان رهبری بالاخره رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شد اینکه این رویه چطور پیش رفت چه شروطی بحث شد بحث شرط مرجعیت بحث عزل قائم مقام رهبری بحث شورایی یا فردی بودن رهبر و رسیدن به مصداق رهبری انقلاب اسلامی یعنی شخص سید علی حسینی خامنه ای بعنوان رهبر انقلاب اسلامی جز مباحثی است که کمتر بهش پرداخته شده

رفسنجانی :ما برای این دو ماه این دو سه ماه حالا تا رفراندوم تا نتیجه رفراندوم باید این رهبری موقت رو در نظر بگیریم و آقایون هم حتما توجه دارند که وضع کشور بگونه ای نیست که ما بگو نگو و این چیزها رو درست کنیم و این کار رو تاخیر بیندازیم ما الان به نیروهای مسلح مون آماده باش دادیم و تو مرز آمادگی کامل پیدا کردیم در داخل باید مواظب باشیم... سعی بشه که ما سریع بتونیم تصمیم بگیریم برای این دو سه ماه تابعد با حوصله بنشینیم برای آینده فکر اساسی و نهایی رو بکنیم

آخوند مجتهد شبستری: و عملا هم اونموقعی که این صحبت مرجعیت و اینها بود که مرجعیت نباشه قید مرجعیت و اینها فقط فقاهت کافیه زمانی بود که ایشون جز مراجع نبود

 

یکی از عناصر باند مغلوب رژیم به نام ابوالفضل قدیانی درباره دلایل قیام مردم اذعان کرد: فساد و ناکارآمدی اقتصادی حکومت ولایت فقیه و سرکوب آزادیهای مشروع مدنی و سیاسی جان را به لب توده محروم و مطرود رساند و باعث شد که در هفته‌های اخیر، ایران شاهد فراگیرترین اعتراضات سالهای پس از انقلاب باشد. هر چند بر همگان واضح و مبرهن است ولی متأسفانه پرچمداران امروز اصلاحات از گفتنش حتی به اشاره نیر ابا دارند، مقصر اصلی چنین وضعیتی خامنه‌ای است. کسی که نهاد تحت تولی‌اش عملاٌ شصت درصد اقتصاد ایران را در اختیار دارد.

 

کیهان خامنه‌ای از روند سیاسی اوضاع در سوریه ابراز نگرانی کرد و نوشت، این احتمال وجود دارد که از درون توافق (ما) و ترکیه و روسیه، تصمیمهایی گرفته شود که با نظرات (نظام) موافقت ندارد از جمله این که روسیه یک طرح سیاسی را برای آینده سوریه روی میز مذاکرات آستانه گذاشته و با تبلیغات زیاد روی آن تلاش می‌کند تا ممکن‌ترین و کامل‌ترین طرح دیده شود.

کیهان خامنه‌ای افزود: این در حالی است که در این طرح اشکالات عمده‌ای وجود دارد که حتماٌ باید اصلاح شود تا جمهوری اسلامی، دولت سوریه و حزب‌الله لبنان بتوانند موافقت خود را پای آن بگذارند.
لطفا به اشتراک بگذارید: