This browser does not support the video element.

پیامها و بیانیه های اقشار مختلف مردم در حمایت از قیام مردم ایران

پیامها و بیانیه های اقشار مختلف مردم در حمایت از قیام مردم ایران



  • جمعی از نویسندگان و شاعران ممنوع القلم استان البرز در بیانیه ای با عنوان «درود به مناسبت طلوع قیام سراسری و بهاران خجسته میهنمان ایران»، می نویسند: قیام ما زنده و رزممان پاینده و نگاهمان بسوی آینده است بر بهتان سربه سر نیرنگ جلادان زمان میتازیم، و با قطره قطره ی خونمان مسیر فردای آزادی را گلگون میسازیم و تا سرنگونی و واژگونی این رژیم دجال از پای نخواهیم نشست. باشد که درفردایی نزدیک تر از امروز، میزبان ارزشهای والای انسانی ،عشق ،آزادی، برابری و حذف همیشگی ارتجاع باشیم .


مرگ بر خامنه ای

زنده باد آزادی

نابود باد نظام پلید آخوندی

 

  • دانشجویان دانشگاههای اصفهان طی بیانیه و فراخوانی اعلام کردند: اکنون که سی و هشت سال از این نظام فاسد و جنایتکار می‌گذرد، صبر مردمِ رنج‌دیده و ملت گرسنه به‌سر آمده و جان به لب ملت محروم ایران رسیده و بغض سی و هشت سالة ملت ترکیده است. ما دانشجویانِ دانشگاههای اصفهان از آحاد مردم و قشرها و طبقات گوناگونِ مردم تقاضا داریم تا یکصدا شده و فریاد عدالتخواهی و اعتراض به این رژیم دیکتاتوری را به گوش سردمداران فاسدِ این نظام برسانند و به مطالبة حقوقِ از دست‌رفتة خود برآییم. باشد که این همراهی و همدلی، سبب فروپاشی نظام فاسد و جنایتکار ولایت فقیه و آزادی ایرانِ عزیزمان از چنگال اشغالگران بشود.


 

  • جمعی از خانواده های شهدای مجاهد خلق در گیلان در بیانیه خود پیرامون قیام مردم ایران نوشتند: جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ به ثمر نشست و جوشش خون شهیدان خلق بنیاد این نظام جنایتکار را برکند . دراین شرایط از همه مردم قهرمان میخواهیم که ازهیچ فرصت و اعتراضی کوتاهی نکنند . تجمعات در هر شهر ومحله و روستا را گسترش دهند . به دادخواهی خون شهدای قیام سراسری برخیزند . مراسم شهدا وچهلم این عزیزان را با گستردگی برگزارکرده وعرصه اعتراضات خود کنیم. اعتصاب سراسری از هر قشر و صنف در بازار و دانشگاه ومدرسه را در دستور خود بگذاریم .


تا سرنگونی تمامیت این نظام پلید و دادخواهی قطره قطره خون عزیزان شهیدمان از پای نخواهیم نشست.

مرگ بر خامنه ای

درود بر رجوی

نابود باد نظام پلید آخوندی

 

  • جمعی از دانشجویان کشاورزی ساوه در بیانیه‌یی می نویسند: ‌حاکمان ظالم و ریاکار که نان در خونِ مردم میزنند، با به شهادت‌رساندن و دستگیری مردم که در اعتراض به ظلم و بی‌عدالتی به خیابان‌ها آمدند، سعی دارند سلطنت خود را حفظ کنند.


ما دانشجویان کشاورزی ساوه، از مردم شریف ایران می‌خواهیم که سکوت خود را در برابر این شیادانی که در نقاب اسلام در حال ویران‌کردن سرزمین عزیزمان هستند بشکنند. مردم دلاور! به قیام شجاعانه برخیزید. دیگر زمان تغییر است؛ ما این بار دیگر به عقب بر نمیگردیم.

 

  • جمعی از بازاریان و کسبه شهرستان شهسوار طی بیانیه ای در حمایت از خیزش مردمی این شهر اعلام کردند: ما کسبه و بازاریان شهسوار ضمن حمایت همه جانبه از برادران و خواهران دلاور بازداشتی که به ناحق در بند ظلم حاکمان فاسد جمهوری به اصطلاح اسلامی گرفتار می باشند، خواستاریم که مردم شایسته و به تنگ آمده از ظلم نظام برای نابودی کامل سیستم با تمام توان به خیابانها آمده و با اتحاد پایه های سست این رژیم دیکتاتوری را از ریشه بر کنند.


 

  • اساتید و دانشجویان استان گلستان طی بیانیه‌یی درباره قیام مردم ایران نوشتند: ‌شما به جهانیان نشان دادید که ایران را مانند گذشته، باید با جوانان و دلاورانش بشناسند که یک وجب از خاک خود را به هیچ دشمنی نداده است.


اینک زمان آن فرا رسیده که باز هم به میدان آمده و برای وطن و شرف خود بجنگیم. با شعار «می‌میریم، ایران رو پس میگیریم» لرزه بر تن این مزدوران افکنیم و غیرت، اقتدار، همبستگی و اتحادمان را به خودشان و دست‌نشانده‌هایشان نشان دهیم.

 

  • جمعی از وکلای پایه یک و دانش آموختگان حقوق در مشهد طی بیانیه ای اعلام کردند:‌


حکومت با کفر باقی می ماند، اما با ظلم و ستم باقی نمی ماند. اینجانبان به استحضار می رساند که مردم شریف و غیور کشورم علیه حکومت استبداد و خونخوار حاکم که 40 سال جز ستم و خدعه و سرکوب برای این ملت شریف نداشته است، به قیام برخاسته اند و با وجود جو امنیتی شدید، شجاعانه همچنان ایستاده و مقاومت کرده و می کنندو با شجاعت کامل حقوق خود را فریاد می زنند. ما نیز اعلام می داریم در جهت احقاق حقوق تمام مردم عزیز و غیور کشورمان تحت هر شرایطی از آنها حمایت خواهیم کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: