This browser does not support the video element.

تظاهرات در هانوفر در همبستگی با قیام ایران و در اعتراض به حضور شاهرودی

تظاهرات در هانوفر در همبستگی با قیام ایران و در اعتراض به حضور شاهرودی


تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور آخوند شاهرودی درآلمان و گزارشهای رسانه های خبری آلمان از تظاهرات ایرانیان آزاده در هانوفر

 

  • روزنامه هانوفریشه آلگماینه: 12 ژانویه 2018


ایرانیان در تبعید روز جمه در مقابل پارلمان ایالتی علیه رژیم حاکم بر کشورشان تظاهرات کردند. و خواستار سرنگونی رژیم آخوندها شدند. جواد دبیران از شورای ملی مقاومت ایران گفت ”ما میخواهیم با قیام مردم ایران اعلام همبستگی بکنیم“. دبیران گفت اعتراضات در ایران و همچنین در آلمان نیز ” علامت واضحی است مبنی بر اینکه مردم آخوندها را نمی خواهند“.تظاهرکنندگان همچنین نسبت به فرار ناگهانی قاضی القضات سابق محمود شاهرودی در روز پنجشنبه بخاطر گریز از دستگیری اعتراض کردند.

از زمان افشای حضور محمود شاهرودی در هانوفر، شکایات جزایی فراوانی علیه او ثبت شده است. جواد دبیران در جریان تظاهرات اعتراضی در مقابل پارلمان ایالتی گفت: ”ما فرار شاهرودی از دست عدالت را محکوم میکنیم. این فرار اثبات کننده نقش او در جنایت علیه بشریت است.” او ابراز امیدواری کرد که دادستان فدرال به تحقیقاتش علیه شاهرودی ادامه دهد.

 

  • نویه پرسه: 12 ژانویه 2018


مخالفان حکومت ایران در مقابل مجلس ایالتی نیدرزاکسن برای تغییر رژیم در کشورشان تظاهرات کردند محمود هاشمی شاهرودی روز پنجشنبه معالجه بیماری سرطان خود را ناتمام گذاشت و از طریق فرودگاه هامبورگ همراه با شش همراه خود به ایران بازگشت. در اعتراض به فرار وی، روز جمعه یک تظاهرات در مقابل پارلمان نیدرزاکسن برگزار شد. جواد دبیران گفت ” فرار شاهرودی یک دلیل اثباتی برای آن است که شاهرودی حق داشت از مجازات بخاطر اعمالی که مرتکب شده ، واهمه داشته باشد.”

سیاستمداران نیز در این زمینه اشتراک نظر دارند. خانم سیلویا برونز نماینده مجلس ایالتی از حزب لیبرال از دولت فدرال خواست تا ”یک موضع روشن” اعلام کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: