سوز و گداز آخوند صدیقی در نمایش جمعه تهران از نقش مجاهدین در قیام ایران

سوز و گداز آخوند صدیقی در نمایش جمعه تهران از نقش مجاهدین در قیام ایران:



  • آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران در نمایش جمعه این هفته نسبت به نقش مجاهدین در قیام سراسری سوز و گداز کرد و با


تکرار حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع درباره مجاهدین گفت:

آشوب‌های اینچنینی طرح آمریکا و با پول عربستان و پادوهای آنان است که در رأس آن (مجاهدین) بودند که از خود بریده و به بیگانگان پناهنده شدند و پادویی آنها را برعهده گرفتند.

  • خبر های تکمیلی از نمایش جمعه تهران:


آخوند صدیقی: فتنه طرح آمریکا و صهیونیسم با پول عربستان و... در راسش منافقین بودند

با گذشت دو هفته از قیام سراسری مردم ایران و به رغم ادعای پایان آن، توسط ولی فقیه ارتجاع، نیز نمایشهای جمعه در تهران و سراسر کشور امروز (22دی) صحنة ابراز وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از قیام و اقدام «مسئولین» برای جلوگیری از تکرار آن بود.

آخوند صدیقی نمایندة خامنه‌ای در نمایش جمعة تهران، حرفهای خامنه‌ای در سخنرانی اخیر را تکرار کرد و ضمن عقده‌گشایی علیه مجاهدین گفت: «طرح آمریکا و صهیونیسم و پول عربستان و پادوهای آنان که در راسش منافقین... بودند... خوب این برای ما متوقع نبود بعد از فتنه 88 مواجه بشویم با یک همچنین فتنه ای, ولی آنهایی که فکر می کنند انقلاب تمام شده, روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند... دیدید شما دشمن تان هیچ بیکار نیست, منتظر غفلت شماست, تا احساس بکند شما مشکل دارید او برای آتش زدن شما از نقطه مشکل شما وارد میشود و شما را نابود میکند».

آخوند صدیقی هم‌چنین با ابراز وحشت از این که «دشمن عنادش را روز افزون میکند و دست از سر ما برنمی دارد» و نیز ابراز وحشت از این که ریشة نارضایتی و به قول او اغتشاش از بین نرفته، دولت و مقامهای اجرایی را مخاطب قرار داد و گفت: «حرف کافی نیست شعار کافی نیست وعده هم به اندازه کافی مردم شنیده اند امروز منتظر عمل و اقدام اند, بیکاری ها قابل تحمل نیست بیکاری بیماری است بیکاری افسردگی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: