This browser does not support the video element.

موشکاف - دورهمی سران گلة نظام در طویلة مجلس! - ۱۹ دی ۹۶

موشکاف:‌ سلام! سران گلة نظام جمع شدن تو طویلة‌ مجلس و یه دورهمی تو آخور مجلس راه انداختن. هاهاهاها.


خود رسانه‌های نظام گفتن تو این جلسه، گاو و گوساله هایی که اسم خودشونو گذاشتن وزیر کشور و اطلاعات و


جانشین سرکردة سپاه و رئیس تی وی ریش هم بودن. ببینین عجب آغل شلوغی بوده. هاهاهاها.


 

  • روزنامه حکومتی ایران -۱۸ دی : در میانه روزهای تعطیلات رسمی پارلمان تشکیل جلسه داد؛ جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی برای بررسی ناآرامی‌های اخیر در کشور. وزرای کشور و اطلاعات، جانشین فرمانده سپاه و رئیس صداو سیما هم میهمانان این جلسه بودند و گزارشی از تحولات 10 روز اخیر کشور ارائه کردند. از این جلسه جز معدودی گزارش‌های رسمی که کمتر دارای جزئیات سخنان وزرای دعوت شده و نمایندگان بود، چیز بیشتری منتشر نشد.


  • موشکاف: هاهاهاها. عجب اضطراری در کار بوده! اینایی که روز معمولی به زور میرن سر کار حالا تو تعطیلی دور همی گذاشتن. هاهاهاها. ترس و لرزو برم! راستی مگه به قول اینا نا آرامیها تموم نشده بود؟! هاهاهاها. حالا توش چیا گفتن؟‌


  • هر چند بعد از این جلسه بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه در یک نشست خبری درباره مباحث طرح شده توضیحاتی ارائه کرد اما غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت به «ایران» گفت: «مسئولان مجلس و مقامات شرکت کننده در این جلسه به صورت مؤکد از نمایندگان خواستند تا مباحث مطرح شده را رسانه‌ای نکنند.» با وجود این جلال میرزایی، نماینده ایلام و عضو فراکسیون امید توضیحاتی درباره سخنان وزرای اطلاعات و کشور در این جلسه و مسائل مطرح شده به «ایران آنلاین» داد. از جمله اشاره وزیر اطلاعات به شروع حوادث از مشهد و آمارهای وزیر کشور از درصد دانشجویان بازداشت شده.


  •  موشکاف: هاهاهاها پس چی شد اونهمه میگفتن اوضاع تحت کنترله و واسه همدیگه هندونه قاچ میکردن که دست مزدورای انتظامی درد نکنه د د دی دی دی! حالا ببینین سر دانشجوها چی گفتن.


  • جلال میرزایی درباره طرح مسأله بازداشت دانشجویان در این جلسه توضیح داد: «دانشجویان و فضای دانشگاهی کشور در این اتفاقات حضور چندان جدی نداشتند و ما نباید مسأله دانشگاه‌ها را بیش از اندازه پررنگ کنیم، چون این کار باعث زیر فشار رفتن بیشتر فضای دانشگاه‌ها خواهد شد.»


  • موشکاف: هاهاهاها ببین چقدر از دانشجوها می ترسن!‌ هاهاهاها. چون خوب میدونن که اگه دانشجوها رو ببرن زیر فشار، دانشجوها هم کل نظامو می برن زیر فشار! هاهاهاهاها.


  • کلام:‌سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به گزارش رئیس صدا و سیما و گلایه‌های برخی نمایندگان درخصوص عدم شفافیت رسانه ملی اظهار داشت: انتقاداتی پیرامون نحوه اطلاع‌رسانی رسانه ملی و پیشی گرفتن برخی سایت‌های معاند به این دلیل را مطرح کردند، لذا قرار شد کوتاهی و قصور این مجموعه بعد از این مرتفع شود.


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. تی وی ریش طوری شده که حالا کارشناسای خودشونم تو پخش زندة برنامه های خودشون میگن دروغ میبافیم و از بابت این دروغ بافی تحت فشار دانشجوها و همکارامونیم. حالا حسابشو بکن اطلاع رسانی قیامو چطور میخوان انجام بدن. هاهاهاها.

  • موشکاف: بعله. نظام ولایت افتاده تو هچل! اگه بخواد تو سرکوب بزنه به سیم آخر و به رگبار ببنده که به قول خودشون بنزین ریختن رو آتیشه. اگه سرکوب نکنه هم که اونایی دارن میان سراغشون بیشتر می شن. هاهاهاها. فقط یه راه دارن اونم اینه که سرشونو بکوبن به کوه دماوند هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: