بیانیه زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی در حمایت از قیام سراسری مردم ایران

ایستادگی تمام عیار در مقابل ظلم و جور آخوندی و با اعتراض همگانی در برابر دیکتاتوری


روحانی شیاد، تحت حاکمیت خامنه‌ای جلاد، که هر دو مزدور یادشده پرورش یافته خمینی دجال می‌باشند، در آخرین نمونه از تجاوز به قاموس کلمات، پدیده گرانی و گران کردن مایحتاج مردم تحت ستم آخوندی را به واقعی کردن قیمت ها تعبیر نمود.


آخوند شیاد، روحانی، که برای پر کردن جیب خود و عوامل رژیم و هم‌چنین جبران کسری بودجه، تنها راه را در دستبرد زدن به جیب خالی مردم دانسته با وقاحت تمام توسط شاگرد شیادهای خود تحت نام وزیر نیرو، نفت، ارتباطات و سخنگوی دولت شیادان، بدون این‌که هیچگونه اشاره‌یی به پرداخت نکردن حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش و دزدیهای صندوق های سپرده و سرازیر کردن اسکناسهای بدون پشتوانه به بازار و بیکاری جوانان و... ... بکند، دستور گرانی ارزاق عمومی، اینترنت، حامل‌های انرژی و... را به‌صورت بی‌دنده و ترمز و به‌صورت آتش به اختیار صادر نمود و در حالیکه مزدوران ضدبشری خود را آماده برگزاری مراسم ۹ دی می‌کردند، مردم به‌جان آمده میهنم با استفاده از این شرایط رودرروی دیکتاتوری ولایت فقیه با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای در دهها شهر و استان با خیزشهای قهرمانانه از ۷ دی ماه، تنها راه مقابله با دیو ولایت را به تاسی از فرزندان اشرفی خود، در ایستادگی تمام عیار در مقابل ظلم و جور آخوندی و با اعتراض همگانی در برابر دیکتاتوری ابراز نمودند.


بدینوسیله از تمامی هم میهنان عزیز و آزاده‌ام درخواست مینمایم با بکار بردن دو اصل کس نخارد و می‌توان و باید و با الهام گرفتن از هزار اشرف که پتکی است به شیشه عمر رژیم ضدبشری آخوندی، بر تمامیت این رژیم ستمگر و قرون‌وسطایی بتازند و در آستانه بهمن ماه، به مانند بهمن ۵۷ بار دیگر نشان دهیم و اثبات نماییم که هیچ رژیم ستمگر و ظالمی پا بر جا نخواهد ماند.


مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آزادی
گسترده‌تر باد هزار اشرف
پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
سالن ۱۰ زندان رجایی شهر
۹ دی ۱۳۹۶

لطفا به اشتراک بگذارید: