پیام مریم رجوی به هموطنان آزاده در تظاهرات واشینگتن در حمایت از قیام مردم ایران

با درود به ایرانیان آزاده در آمریکا که به دفاع از قیام‌آفرینان و دختران و پسران قهرمان ایران و برای گرامیداشت شهیدان سرفراز قیام به تظاهرات برخاسته‌اند، هموطنان آزاده و شریف و شخصیت‌های برجسته‌یی که به حمایت از مردم به‌پاخاسته ایران آمده‌اید.

بار دیگر به‌شهیدان‌ سرفراز در دورود و تویسرکان و نورآباد و ایذه و شاهین‌شهر و قهدریجان و همایونشهر و جوی‌آباد اصفهان و دیگر شهرهای ایران هزاران سلام!

قیام آفرینان، ملت ایران را به ‌آرزوهای سرکوب شده صد ساله‌اش نزدیک کرده‌اند. آنها نشان دادند که ایران رهاشده از ولایت فقیه و استبداد دینی ممکن است.
اکنون خامنه‌ای سردژخیم ولایت فقیه و همدستان‌اش به ‌تهدید مردم ایران رو آورده‌اند. و نیروهای نظامی خود را برای مقابله با خیزش‌ سراسری مردم ایران بسیج کرده‌اند.
مزدوران موسوم به ‌اصلاح‌طلب‌ و اعتدال‌چی‌شان که از هیچ خدمتی به ‌ولایت خون‌آشام فقیه فروگذار نکرده‌اند، حالا پرده‌ها را کنار زده، خواستار سرکوب مردم آزادیخواه می‌شوند.
آنها به‌ هر تقلایی دست می‌زنند، تا پیوستن فزاینده مردم به‌ صفوف قیام‌کنندگان را متوقف کنند. اما در پس این تهدیدها، سراپای رژیم زیر فشار وحشتی عظیم به‌خود می‌پیچد.
ولایت فقیه با وجود همه قدرت‌نمایی‌هایش، در برابر قیام مردم ایران دوام نمی‌آورد.
من از جامعه جهانی می‌خواهم که در کنار مردم و مقاومت ایران به وظایف خودش عمل کند و علاوه بر بیانیه‌های محکومیت علیه رژیم و حمایت از قیام‌کنندگان، اقدامات عملی مشخصی را برای بستن دست رژیم حاکم بر ایران جهت سرکوب بیشتر قیام‌کنندگان اتخاذ کند.

من از جامعه جهانی می‌خواهم که:
1. حق مشروع مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم و استقرار آزادی و حاکمیت مردم را به‌رسمیت بشناسد.
2. رژیم ایران را به‌خاطر کشتار و دستگیریهای جمعی تظاهر‌کنندگان بی‌دفاع و بی‌سلاح، قویاً محکوم و مورد مؤاخذه قرار دهد.
3. قطع اینترنت و شبکه‌های اجتماعی محکوم و دسترسی آزادانه عموم مردم به اینترنت تضمین شود.
4. رژیم آخوندی را به‌خاطر نقض سیستماتیک حقوق‌بشر از جمله قتل‌عام ۱۳۶۷و کشتار قیام کنونی مورد تحریم قرار دهد.

هموطنان عزیز،
قیامی که هم‌اکنون در میهن اسیر من برپاست، قیامی است برای آزادی و دموکراسی و برابری، قیامی است برای عدالت اجتماعی و این جنبش و قیامی است تا پیروزی.
سلام بر همه شما.
سلام بر آزادی.
لطفا به اشتراک بگذارید: