This browser does not support the video element.

وزیر خارجه بحرین:‌ رژیم ایران رفتنی است ـ 20دقیقه - چهارشنبه ۶ دی ۹۶

1 ـ قاضی فدرال آرژانتین: آلبرتو نیسمن دادستان پرونده بمبگذاری تروریستی بوئنوس آیرس به قتل رسیده است.


آلبرتو نیسمن فاش کرده بودکریستینا فرناندز ، رییس‌جمهور وقت آرژانتین قصد داشت نقش رژیم ایران دراین بمبگذاری تروریستی را لاپوشانی کند.


2 ـ وزیر خارجه بحرین: ایران ماندنی است، رژیم حاکم بر آن رفتنی است. اگر رژیم ایران از سخنان ما خوشش نمی‌آید، سرش را به دیوار بکوبد .


3ـ سه جاسوس رژیم ایران در امارات متحده عربی به حبس‌های طولانی محکوم شدند. آنها اطلاعات را به سفارت رژیم در امارات می رساندند .


 


  • تحقیق در مورد افتضاح مماشات دولت اوباما




ران دسنتیس نماینده کنگره در مصاحبه با فاکس نیوز می گوید: قانونگذاران آمریکایی در حال بررسی اسنادی هستند که مشاوران ارشد دولت اوباما را در رابطه با حزب الله متهم می کند

فاکس نیوز: جمهوریخواهان کنگره از وزارت دادگستری خواستار تمامی اسناد مربوط به تلاش دولت اوباما برای تضعیف نیروی ویژه‌ای شدند که فعالیتهای جنایی حزب‌الله را هدف قرار داده بود

یک گزارش نشان می دهد تیم اوباما تحقیقات یک دهه اداره مبارزه با مواد مخدر را خنثی کرده است و احتمالاً به گروه تروریستی مورد حمایت رژیم ایران اجازه داده است مواد مخدر را به داخل آمریکا سرازیر کند تا این رزیم را ناراحت نکند و توافق اتمی مهم را حفظ کند.

قانونگذاران می‌گویند آنها در حال بررسی اسناد می‌باشند که می‌تواند مشاوران ارشد دولت اوباما از جمله مشاور امنیت ملی بن رودز را که یکی از معماران توافق اتمی ایران بود متهم کند

نماینده کنگره ران دسنتیس از فلوریدا :‌ حزب‌الله یکی از مرگبارترین گروههای تروریستی در جهان است و در خون آمریکاییان دست دارد . سال 1983 بمبگذاری مقر تفنگداران دریایی در بیروت در لبنان توسط حزب‌الله انجام شد.

 


  • واقعیت موشکهای رژیم ایران




تلویزیون العربیه می گوید موشکهایی که توسط شبه نظامیان حوثی یمن شلیک می شود کور و با نقاط اصابت پراکنده هستند و دقیق به اهداف اصابت نمی کنند.

موشکهایی که توسط حوثیها شلیک می شود از نوع همان موشکهایی است که رژیم تهران ادعا کرد در سوریه به مواضع داعش زده است اما در خاک ایران و عراق سقوط کردند.

رژیم ایران چندین دهه است برای توسعه برنامه موشکی خود تلاش میکند. این رژیم موفق شده موشکها را به شبه‌نظامیانش در عراق و لبنان و یمن برساند.

رژیم ایران ادعا میکند موشکهایش مشابه سلاحهای کشورهای پیشرفته است. اما واقعیت این است که تنها قدرت پرتاپ دارد ولی در نشانه روی کاملا کور است و پراکنده اصابت میکند.

 


  • خارج شدن رهبران کنگره مردمی یمن از محاصره حوثیها در صنعا




شبه نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران دستگیری رهبران و کادرهای حزب کنگره مردمی را افزایش داده اند. تعداد از رهبران حزب و فرماندهان نظامی حزب کنگره از ظلم و سرکوب شبه نظامیان حوثی از صنعا گریخته اند.

عبدالرحیم محمد الفتیح عضو کمیته دائمی کنگره مردمی به تلویزیون العربیه گفت: از میان فرماندهان و رهبران حزب کنگره،

ژنرال فضل قوسی یکی از دهها رهبر حزب است که از صنعا خارج شده اند. دهها فرمانده نظامی و امنیتی طی دو روز گذشته از صنعا و مناطق تحت کنترل باندهای رژیم ایران خارج شده و به مناطق امن رفته اند.

 


  •  عهد تمیمی، دختر۱۷ ساله فلسطینی




تصاویر عهد تمیمی دختر نوجوان فلسطینی بار دیگر توجه جهان را به مسئله فلسطین جلب کرد. او از کودکی در تظاهرات‌ها شرکت کرده و تصاویر درگیری‌ وی با سربازان بارها و بارها منتشر شده است.

عهد تمیمی، دختر ۱۷ ساله در میان اعتراضات هفته‌های اخیر فلسطینیان در دفاع از بیت المقدس و هنگام حضور چندین سرباز در حیاط خانه‌اش با آنها درگیر شد. او سربازان را هل می‌دهد و به‌ آنها سیلی می‌زند.

ساعاتی پیش از این اتفاق، تعدادی از فلسطینیان از درون خانه‌هایشان در روستای النبی صالح به سربازان اسرائیلی سنگ پرتاب کردند. سربازان این افراد را از خانه‌ها خارج کرده و اجازه بازگشت به داخل منازل را ندادند.

 


  • الکسی ناوالنی منتقد پوتین و کاندیدای ریاست جمهوری روسیه




تلویزیون رویتر گزارشی از انتخابات آتی روسیه و حذف رقبای پوتین با اتهامهای جنایی پخش کرد.

الکسی ناوالنی منتقد ولادیمیر پوتین از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه منع شده است .

کمیساریای انتخابات این هفته تصمیم گرفت رهبر اپوزیسیون بخاطر محکومیت جنایی فاقدصلاحیت است.

او که 41 ساله است میگوید به او تهمت زده اند.

 


  • هشدار موسکوویسی به انگلستان درباره تبدیل شدن به پناهگاه مالیاتی




کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا تاکید کرد انگلستان نباید به این مساله فکر کند که با خروج از اتحادیه اروپا می تواند یک بهشت مالیاتی شود.

پی‌یر موسکوویسی ، کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا اعلام کرد اگرانگلستان به دنبال آن باشد که به کمک امتیازات حاصل از خروج از اتحادیه اروپا ـ برگزیت ،

خود را پناهگاه مالیاتی برای صاحبان کسب‌و‌کار و ثروتمندان کند، هرگز به توافق تجارت آزاد با اتحادیه اروپا دست نخواهد یافت.

 


  •  تجمع پناهجویان در مرز کرواسی در اعتراض به وضعیت خود در صربستان




گروهی از پناهجویان ایرانی، افغان، عراقی و پاکستانی در اعتراض به وضعیت نامشخص خود در صربستان در مرز این کشور با کرواسی تجمع کردند.

پلیس کرواسی اجازه ورود به آن‌ها را نمی‌دهد و در مرز در مقابل پناهجویان صف آرایی کرده است.

این حرکت اعتراضی با حضور حدود ۲۰۰ پناهجو از (۲۵ دسامبر) آغاز شده است و آن‌ها شب را در چادر سپری کردند.

به گزارش منابع مطلع: «بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پناهجو نزدیک به دو سال است به‌دلیل ایجاد موانع مرزی در مجارستان و کشورهای بالکان

حرکتشان به سوی آلمان و دیگر کشورهای غربی متوقف شده است و در اردوگاه‌های پناهندگی در صربستان در بدترین شرایط زندگی بسر می برند.»

 


  •  ادامة اعتراضات در پرو علیه عفو آلبرتو فوجیموری




لیما، پایتخت پرو صحنه درگیری میان معترضان عفو آلبرتو فوجیموری و نیروهای پلیس این کشور است.

در این درگیری ها پلیس برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

این معترضان با در دست داشتن تصاویر قربانیان جوخه‌های مرگ فوجیموری در جریان درگیری‌ جنگ های چریکی دهه ۹۰ میلادی به خیابان‌های لیما، پایتخت این کشور آمدند.

 


  • خزانه داری آمریکا دو تن از رهبران کلیدی کره شمالی را تحریم کرد




آسوشیتدپرس: خزانه داری آمریکا تحریمهایی را علیه دو مقام کره شمالی که گفته می شود از رهبران کلیدی برنامه غیرقانونی تسلیحاتی این کشور هستند اعمال کرده است.

آنها از مقامهای ارشد صنایع مهمات سازی کره شمالی هستند... استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفت این تحریمها به منظور فشارحداکثر برای منزوی ساختن کره شمالی است

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: