This browser does not support the video element.

جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه

جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه- رژیم آخوندی در محاصره بحران ها


مردم خواهان سرنگونی رژیم هستند . در دمشق و تهران.

  • خانم ها و آقایان، عصر بخیر. درود بر شما، درودی از عمق درد جانکاه سوریه است، دردی ناشی از جنایاتی که بشار اسد و حامیان او در تهران از 7 سال پیش مرتکب می شوند. درود بر شما، درودی بر مبنای امید بزرگ پیروزی برای انقلاب سوریه و مقاومت ایران بر رژیم های دیکتاتوری یعنی رژیم آخوندی و مزدور آن رژیم بشار اسد. ما سوری ها برایمان امکان پذیر است که جنایات رژیم آخوندی را کاملا مانند مردم ایران برشمریم. ما 7 سال است که بخوبی نسبت به جنایات قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران وی آگاه هستیم . همچنین با جنایات شبه نظامیان فرقه گرا که از لبنان و عراق و افغانستان وکشورهای دوردست به سوریه آورده شده اند تا زندگی مردم سوریه را بخاطر یک رژیم پوسیده نابود کنند، آشنا هستیم . ما نسبت جنایات فرقه گرایانه و مذهبی که تلاش می شود به منطقه صادر شود آگاه هستیم. ما نسبت به عملیات کوچ اجباری وتغییر جمعیتی که آنان در بسیاری از مناطق به مورد اجرا می گذارند، آگاه هستیم. بنابراین ما مردم سوریه مانند مردم ایران کاملا در سرنگونی رژیم آخوندی ذینفع هستیم. افعی فرقه گرایی و بنیادگرایی و تروریسم در بغداد و دمشق و بیروت و صنعا وجود دارد اما سر مار در تهران است .

  • از بیش از سه دهه و از زمانی که آخوندها بر انقلاب ایران چنگ انداختند، شنیع ترین جنایات را در حق مردم خود روا داشته اند. سپس آنان این «مجموعه جنایت» را به مردم سایر خلق ها و منجمله خلق ما در سوریه نیز گسترش دادند. سوال این است که آیا این کار بصورت یک نفوذ تدریجی و در تاریکی و خفا صورت گرفته است؟ بهیچوجه، این کار در روشنایی روز و در برابر چشمان جهانیان صورت گرفت. تمامی جهان با تصاویر و فیلم نسبت به جنایاتی که در سرزمین ایران و کماکان در سرزمین سوریه ، صورت می گیرد، آگاه است . اما متاسفانه سازمان مللی وجود دارد که نقش خود را ایفاء نمی کند، کما اینکه جامعه جهانی در رسانه ها و در گفتار از حقوق بشر سخن بمیان می آورد اما ما تغییری روی زمین مشاهده نمی کنیم . متاسفانه قراردادهای بازرگانی و صداهای گوشخراش آن بالاتر از صدای حقوق بشر بوده است. رژیم ایران دارای یک نیروی خارق العاده ای نیست. آنان می گویند که مسئولیت سرنگونی رژیم سوریه در دمشق بعهده مردم سوریه است و سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندی بعهده مردم ایران است. اما آیا مردم سوریه و ایران در فداکاری و دادن قربانی جهت سرنگونی این رژیم های دیکتاتوری کوتاهی کرده اند؟ آیا جوانان ایران که 30 هزار تن از آنان در عرض یک سال بخاطر آزادی به دار کشیده شدند ، کوتاهی و قصوری داشته اند؟ آیا جوانان سوریه که با سینه های سپرکرده خود در برابر گلوله بخاطر آزادی و کرامت شان ایستادند، کوتاهی داشته اند؟

  • ما با صراحت می گوییم که جهان کوتاهی کرده است. ما رژیم های سرکوب و مرگ را بیش از آنچه که باید رسوا و افشا کردیم. دهها هزار عکس از قربانیانی که زیر شکنجه کشته شدند را از زندان های رژیم سوریه بیرون آوردیم. و اینها نیز اسامی و عکس های قربانیان مقاومت ایران است. بنابراین دیگر چه کاری بایستی می کردیم؟ ما سوری ها و ایرانی ها مطمئن هستیم که پیروز خواهیم شد و دیکتاتورها در تهران و دمشق و تمامی جهان شکست خواهند خورد. ما به یاری خدا و همت مردم مان پیروز خواهیم شد،


 

آینده نزدیک است و پیروزی از آن خلق هاست . از شما تشکر می کنم
لطفا به اشتراک بگذارید: