This browser does not support the video element.

سخنان شهردار ژاک بووتو شهردار منطقه ۲ پاریس- کنفرانس بین المللی پاریس

سخنان شهردار ژاک بووتو


خانها، آقایان، سلام،

من ژاک بووتو، شهردار منطقه 2 پاریس هستم که تالار برونیار Palais Brongniart و محل سابق بازار سهام پاریس را در برمیگیرد. همچنانکه مشاهده می کنید، این تالار تبدیل به محلی برای گفتگو و کنفرانس شده و میزبان اقداماتی است که در راستای اعتلا دموکراسی، صلح و حقوق بشر در جهان صورت می گیرد. بنا بر این مایه شعف ماست که میزبان کنفرانس شورای ملی مقاومت ایران و خانم مریم رجوی باشیم و از صمیم قلب به ایشان خوشامد می‌گویم.

لحظاتی بعد رشته سخن را به ژان فرانسوا لوگاره، همسایه من و شهردار ناحیه یک خواهم داد، اما اجازه بدهید تاکید کنم بر اهمیت بررسی وضعیت ایران و منطقه خاورمیانه.

و به همین دلیل این کنفرانس فرصتی مغتنم می‌شماریم تا هر کدام از خانمها و آقایان حاضر تحلیل خود را ارائه دهد و با هم صحبت و تبادل نظر داشته باشیم، از همه خانمها و آقایان برای غنی‌کردن این تبادل نظر تشکر می‌کنم.

 

و می‌خواستم به‌طور خاص از سه مدیری که اداره پنلها را تحت مسئولیت خانم مریم رجوی به عهده خواهند داشت تشکر کنم. پنل اول تحت عنوان «چشم‌اندازهای اروپا» توسط متیو اوفورد، نماینده مجلس انگلستان مدیریت خواهد شد. به او درود می‌فرستم. پنل دوم تحت عنوان «چشم‌اندازهای جهان عرب» توسط آقای بسام العموش، سفیر سابق اردن در تهران مدیریت خواهد شد.

 

و بالاخره پنل سوم نقطه نظرات آمریکای شمالی، ایالات متحده و کانادا را ارائه خواهد داد و توسط سفیر لینکلن بلومفیلد اداره خواهد شد. به ایشان نیز همگی خوشامد می‌گوییم.

 

امیدوارم شاهد گفتگوهای حاصل‌خیز و سازنده باشیم تا بتوانیم گام اول را برای دموکراسی و آزادسازی ایران از دیکتاتوری آخوندها و به رسمیت شناختن حقوق بشر در تمامیتش در همه نقاط جهان و منجمله در ایران برداریم. با تشکر زیاد.
لطفا به اشتراک بگذارید: