This browser does not support the video element.

راجر گادسیف نماینده پارلما انگلستان

راجر گادسیف نماینده پارلما انگلستان


خانم رئیس جمهور منتخب، میهمانان گرامی، مایه افتخار من است که امروز در کنار این پنل برجسته باشم تا بر نفوذ مخرب رزیم ایران در خاورمیانه تأکید کنم و برخی پیشنهادات در مورد چگونگی برخورد با این رژیم را ارائه دهم. اولاً باید یک سیاست جامع از جانب جامعه بینالمللی اتخاذ شود که بر نقض حقوق بشر داخلی از یک طرف، و خصومت ورزی رژیم ایران در منطقه از طرفی دیگر متمرکز باشد. سپاه پاسداران نیروی محوری این دو شاخه است. این نهاد یک نیروی شبهنظامی داخلی و یک نیروی شبهنظامی خارجی وحشی دارد که در کشورهای دیگر خاورمیانه دخالت میکند. برکسی پوشیده نیست که مانند داعش و القاعده، سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است و باید بدین صورت طبقهبندی شود.

بنابراین مقابله با رژیم ایران با متوقف کردن سپاه پاسداران و محدود کردن دسترسی آن به پولها و ذخایر شروع میشود. به این دلیل است که همکاران پارلمانیم و خودم در اواخر اکتبر از یک ابتکار چند حزبی در مجلس عوام حمایت کرده و از دولت خود خواستیم تا سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد، اقدامات تنبیهی علیه مقامات اعمال کند و با متحدانمان کار کنند تا سپاه پاسداران را از سوریه، عراق و دیگر کشورهای خاورمیانه اخراج کنند.

باعث خوشوقتی من است که به شما اطلاع دهم این پیشنهادات در این ابتکار از حمایت گسترده فراحزبی در مجلسین انگلستان، مجلس عوام و مجلس اعیان، و بیش از 150 تن از اعضای عوام و اعیان این ابتکار را امضا کردهاند.

اجازه دهید روشن صحبت کنیم. سپاه پاسداران یک نهاد مشروع دولتی در ایران نیست، بلکه یک نیروی شبهنظامی است که تنها به ولی فقیه پاسخ میدهد و ابزاروی برای سرکوب مردم ایران است. در حالیکه به دولت انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی فراخوان میدهیم تا سپاه پاسداران را لیستگذاری کنند، به آنها همچنین تأکید میکنیم همه مأموران رژیم ایران را از خاورمیانه و همچنین اروپا اخراج کنند.

و بالا خره تاکید بر این نکته باید کرد که وقتی تروریسم رژیم مذهبی علیه اپوزیسیون ایران هیچ مرزی نمیشناسد، این علامتی است که شما به موضوع به زانو در آوردن رژیم ایران وسرانش نزدیک شدهاید. هر حمله مرگبار علیه اعضای مجاهدین، هر تلاش برای شیطانسازی علیه آنها به معنی آن است که به محقق کردن تغییر دمکراتیکی، که مردم ایران خواستار آن هستند، نزدیک شدهاید. بنابراین به شما قول میدهم که در این مبارزه مشروع برای یک ایران آزاد و مبتنی بر جدایی دین و دولت در کنار شما ایستاده ام و به نوبه خودم از دولتم میخواهم تا جنبش شما، خانم رجوی، و خواستههای دمکراتیک مردم ایران را به رسمیت بشناسد و برای حسابرسی از این رژیم و سرانش اقدام کند.

به گفته دوست فقیدم ، لرد کربت، ایران آزاد خواهد شد. با تشکر
لطفا به اشتراک بگذارید: