تصویب طرح افشای دارایی های خامنه‌ای در کنگره آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا طرح افشای دارایی‌ های خامنه‌ای و سایر سردمداران رژیم آخوندی را تصویب کرد. بر اساس طرح افشای دارایی های خامنه‌ای که در کنگره آمریکا با عنوان « لایحه شفافیت دارایی های رهبری ایران » به تصویب رسید وزارت خزانه‌داری آمریکا باید فهرست سرمایه‌ها و دارایی‌های این افراد را منتشر کند. این طرح برای قانونی شدن می‌بایست اول در سنا هم به تصویب برسد و بعد رئیس‌جمهورآن را امضا کند.
طرح افشای دارایی های خامنه ای علاوه بر ثروت شخص خامنه‌ای، ثروتهای 70، 80 مقام رژیم رو هم شامل میشه بروس پولیکین، Poliquin نماینده کنگره آمریکا، موقع ارائهٴ این طرح گفت:‌این حق شهروندان ایرانی و همه مردم در سراسر جهان است که بدانند حامیان اصلی تروریسم در ایران که یک‌سوم کل اقتصاد داخلی ایران را کنترل می‌کنند، چه مقدار ثروت کسب کرده‌اند و برای چه منظوری آن را مصرف می‌کنند.
در دو سه روز اخیر شاهد بودیم که شماری از سناتورهای جمهوریخواه در نامه‌یی به نیکی هیلی خواستار بازرسی‌های جدیتر آژانس از سایتهای نظامی رژیم شدند تا اگر در این بازرسیها موارد خلاف مشاهده شد، کنگره تحریمهای سخت‌تری رو به مورد اجرا بگذارد؛ هم‌چنین طرح دیگری در دست تدوین هست که به موجب آن اگر رژیم هم‌چنان به ساخت موشکهای بالستیک ادامه بده، تحریمهایی که برداشته شده، دوباره علیه رژیم برقرار بشه. این مصوبه‌ها و طرحها که یکی پس از دیگری آماده شدند یا دارند آماده می‌شن، حلقات زنجیری هستند که آمریکا یکی پس از دیگری در اطراف رژیم می‌کشه، تا رژیم دست از برنامه موشکی و دخالتهای منطقه‌یی خودش برداره. باید دید که رژیم در برابر این اقدامات تا کی می‌تونه ایستادگی بکنه.
لطفا به اشتراک بگذارید: