This browser does not support the video element.

اوج گیری جنبش دادخواهی، هراس سرکردگان رژیم آخوندی، فیلم سازی فرمایشی

اوج گیری جنبش دادخواهی



  • آخوند ناطق نوری رئیس سابق مجلس آخوندی و از دست اندرکاران جنایات و کشتارهای وحشیانه دهه ۶۰، طی مصاحبه یی در باره فیلم سازی سفارشی خامنه ای در واکنش فایل صوتی منتظری و بالا گرفتن جنبش دادخواهی قتل عام سی هزار زندانی سیاسی درسال ۶۷، وحشت آخوندهای قاتل را از فوران خشم مردم ایران و محاکمه به خاطر جنایت علیه بشریت برملا کرد.


این آخوند چپاولگر و فاسد، ضمن تاکید بر لزوم فیلمسازی و سرهم کردن جعلیات آخوندی برای تحریف حقایق، اعتراف کرد که تلاشهای گسترده حکومتی تاکنون نتوانسته تاثیری در جنبش دادخواهی و اعتراضات عمومی بگذارد.

وی اذعان کرد که اظهارات خامنه ای و دیگر آخوندهای حکومتی از خبرگان ارتجاع گرفته تا امام جمعه های رژیم منفعلانه بوده و نتوانسته اند به خوبی از قتل عام دفاع کنند و جوانان و نسلهای بعد از انقلاب هم چنان می پرسند چرا زندانیانی را که اسیر بودند قتل عام کرده اید؟

  • به قسمتی از اظهارات آخوند جنایتکار علی اکبر ناطق نوری توجه فرمایید:


یکی از مشکلاتی که پارسال و امسال و اینها بوجود آمد این بود که ماجرای فایل صوتی که پخش شد بنظر من خوب دفاع نشد, آن آقایانی که صحبت کردن منفعلانه صحبت کردند, ضعیف برخورد کردند, برای مردم جا نیفتاد

بالاخره نوه های ما, نوه های نسل اولی ها, دومیها اینها می آیند میگن خوب شما یک اشاره لطیفی داشتید اما آن کم است خیلی لطیف است ما ها که تو کار بودیم می توانیم بفهمیم چی می گفتید و آن این هستش که اینها مگر دستگیر نشدن توسط شما, مگر محاکمه شون نکردید, خوب مگر زندانشون نکردید, محکومین تون, محکوم به زندان بودن, رفتن زندان, چرا بعدش اسیرهای دست خودتون رو اعدام کردید؟ این نسل جدید این سوال هست براش کف خیابان و دانشگاهها که شما هستید این سوال رو می کنند که خوب چرا یک اشاره کوچکی آقای ریشهری داشتن بنظر من کافی نیست.

 

  • شایان ذکر است که منتظری جانشین وقت خمینی در گفتگو با هیات مرگ قتل عام ۶۷ خطاب به آنها گفت: شما بزرگترین جنایات را مرتکب شده‌اید و مردم از ولایت فقیه به خاطر این جنایتها چندش‌شان می‌شود.

لطفا به اشتراک بگذارید: