بحران درونی، ریشه‌ها و چشم‌انداز

گزارش خبری- ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - بحران درونی، ریشه‌ها و چشم‌انداز

از نامة احمدی نژاد به خامنه‌ای

اعتماد عمومی به صداقت و توانایی برخی مدیران ارشد و دستگاه‌های گوناگون برای مدیریت بحران و عبور دادن کشور از این شرایط، مدتهاست از خطوط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک شده است... اطلاعات و آمار واقعی نشان از حرکت به سوی بن‌بست در بخش‌های گوناگون دارد... نارضایتی عمومی از وضع کشور و دستگاه قضایی بی سابقه و فریاد قاطبه مردم از بی‌عدالتی و روابط نادرست به آسمان است..

خبرگزاری حکومتی ایسنا 9 آذر : مطهری

علی مطهری در گفت‌وگویی با خبرآنلاین پیشنهاد داده است که محمود احمدی‌نژاد را به صورت علنی محاکمه کنند.

رفتار دو رییس‌جمهوری اسبق که پس از کنار رفتن از قدرت مغضوب حاکمیت شدند، نجیبانه‌تر از احمدی‌نژاد

آقای خاتمی حاشیه‌نشین شد یا آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی محدود شد با این حال رفتار آقایان خاتمی و هاشمی نجیبانه‌تر بود و مصالح نظام را بیشتر در نظر می‌گرفتند. با وجود این که نزدیکان آنها را بازداشت کردند و مظلوم واقع شدند.

[caption id="attachment_55362" align="aligncenter" width="370"] خبرگزاری حکومتی ایسنا 9 آذر : مطهری : علی مطهری در گفت‌وگویی با خبرآنلاین پیشنهاد داده است که محمود احمدی‌نژاد را به صورت علنی محاکمه کنند.[/caption]

سایت حکومتی دولت بهار 9 آذر

پاسخ علی اکبر جوانفکر به پیشنهاد علی مطهری برای محاکمه دکتر احمدی نژاد

2- آقای علی مطهری ! جناب عالی به غیر از نسبت فامیلی با آقای علی لاریجانی چه کاره مملکت هستید که برای دیگران تعیین تکلیف می کنید؟

سایت حکومتی بهار 9 آذر

[caption id="attachment_55360" align="aligncenter" width="370"] سایت حکومتی بهار 9 آذر : سئوال اینجاست که چهره‌های سیاسی و احزابی که در آن 8 سال از احمدی‌نژاد و دولتش دفاع می‌کردند این روزها کجا هستند[/caption]

سئوال اینجاست که چهره‌های سیاسی و احزابی که در آن 8 سال از احمدی‌نژاد و دولتش دفاع می‌کردند این روزها کجا هستند و چرا به این رفتارهای او و اطرافیانش واکنشی نشان نمی‌دهند. وقتی این روزها می‌بینیم که اقرار می‌شود که احمدی‌نژاد و دولتش کلکسیونی از تخلفات را داشته است واقعا جای حامیان هشت ساله او خالی است؛ آنها باید پاسخگو باشند که طی آن سالها از چه چیزی و چه فردی دفاع می‌کردند.*

روزنامه حکومتی آفتاب یزد 9 آذر: محمد رضا عارف

چرا اصولگرایان در رابطه با اقدامات اخیر آقای احمدی‌نژاد سکوت کرده‌اند،اصولگرایان باید بگویند چرا در قبال اعمال فعلی فردی که او را در گذشته تا عرش بالا بردند و او را به جایگاه خدایی رساندند، سکوت کرده‌اند. آنها باید پاسخگو باشند.

[caption id="attachment_55361" align="aligncenter" width="370"] روزنامه حکومتی آفتاب یزد 9 آذر: محمد رضا عارف : متاسفانه از دید بسیاری از مردم تمامی مسئولان سر و ته یک کرباس هستند[/caption]

متاسفانه از دید بسیاری از مردم تمامی مسئولان سر و ته یک کرباس هستند

سایت حکومتی رویداد 24 10 آذر: آخوند منتجب نیا

دروغ‌گویی از خصوصیات فکری و اخلاقی اوست اما حامیانش نمی‌پذیرفتند

بلایی که احمدی‌نژاد و اطرافیان او به سر ملت آوردند و همه‌چیز را به هم ریختند مانند آفتاب روشن است و دیگر نیازی به تبیین و تشریح نیست. هر روز که می‌گذرد ضایعات زمان ریاست جمهوری او بیش از گذشته مشخص می‌شود و این ملت تاوان‌های سنگینی را باید تا ده‌ها سال آینده بپردازد.قطعاً باید کسانی که او را بر سرنوشت ملت حاکم کردند، پاسخگو باشند و نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و به سلب مسئولیت بپردازند.

سایت حکومتی خط اعتدال 10 آذر

ناصر ایمانی تحلیلگر اصولگرا : احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را به نظام تحمیل کند

احمدی‌نژاد در آخرین اقدام چرا رهبر معظم انقلاب را خطاب قرار داده و نامه نوشته است. آیا معطوف به این است که رهبری را از ساختارهای نظام که به گفته شما او آنها را قبول ندارد، جدا کند. یا هدف دیگری دارد؟اتفاقاً او می‌خواهد رهبری را مورد سؤال قرار دهد و بگوید مسئولیت این مسائل که در نامه‌اش آورده،بر عهده شماست. این نامه به نظرم با‌وجود احتراماتی که در آن وجود دارد مخالفت با رهبری و توأم با انتقاد است

سایت حکومتی پایشگر 10 آذر

از محاکمه تا حصر احمدی نژاد و حواریون/ چه سرنوشتی در انتظار انحرافیون است؟

نامه می نویسد، ویدئو و عکس منتشر می کند تا به هر طریق ممکن به گمان خود دست به افشاگری بزند. این روزها محمود احمدی نژاد و حواریونش با انتقادهای توأم با اهانت به چهره های نظام، پله‌های عبور از خطوط قرمز را چندتا یکی طی می کنند.به هرحال باید منتظر ماند و دید که جنجال آفرینی احمدی نژاد و حواریونش چه سرنوشت سیاسی را برای آنها رقم میزند و دستگاه قضا و نهادهای حکومتی تا چه زمانی به احمدی نژاد که این روزها همنشین آنها در جلسات مجمع تشخیص است، با لبخندی صبورانه نگاه می کند.

سایت حکومتی نما 9 آذر

شعبده‌بازی سیاسی!

کشور مشکلات فراوانی دارد و دیگر نیاز نیست کاسبان و حاشیه‌سازان سیاسی‌کار با جنجال‌سازی افکار عمومی و اذهان جامعه را به خود مشغول کنند!

این جریان در آخرین اقدام، نامه‌ای را که پیش از این به رهبر معظم انقلاب نوشته بود، علنی کرده است! جالب آن است که متن نامه کلیاتی است که همه قوای نظام را به فساد متهم کرده و خود را منجی حل مشکلات کشور معرفی می‌کند! انتشار عمومی این نامه‌ بدون پاسخ تلاش برای تداوم این جنجال‌آفرینی و فشار بر دستگاه قضایی با هدف برخورد نکردن با متخلفان است.

 بیشتر بخوانید:

حذف احمدی‌نژاد به دستور خامنه‌ای


حمله شدید احمدی‌نژاد به قضاییه رژیم: کل کشور به خطر افتاده و اصلاً امیدی به اجرای عدالت نیست


تهدید احمدی‌نژاد از سوی قضاییه رژیم


ادامه بحران رژیم بر سر فساد در دستگاه قضایی آخوندی


محمد قرائی:‌ قلعه حیوانات در ولایت قتل‌عام


. تشدید بحران در درون حاکمیت آخوندی -بست نشینی حمید بقایی و جوانفکر


لطفا به اشتراک بگذارید: