آخوند کلانتری: ورود ضدانقلاب، به دانشگاه آزاد ممنوع است

آخوند کلانتری معاون ضد فرهنگی و ضد دانشجویی دانشگاه آزاد به منظور ایجاد فضای سرکوب در دانشگاه و تصفیه دانشجویان مخالف رژیم گفت:‌


اصلا بحث ما سر طیف اصلاح طلب و اصولگرا و جناح‌های کاذب سیاسی نیست. بحث سر کسانی است که معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و کسانی که مخالف آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری هستند، است. به همین دلیل کسانی که به انقلاب، امام و رهبری معتقد باشند می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند و ورود افرادی که به این مسائل اعتقادی ندارند و قبلا هم این را نشان داده‌اند به دانشگاه آزاد ممنوع است.

وی که روز یکشنبه5آذر باخبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه می کرد افزود:‌ افرادی که دل در گرو آمریکا دارند یا به تعبیر امام خواب آمریکا را می‌بینند به هیچ قیمتی جایی در دانشگاه آزاد ندارند و حق ورود به دانشگاه‌ها، جریان‌سازی، تبلیغ غربگرایی، استکبار و آمریکا را ندارند.

کلانتری افزود: ما بایستی متوجه باشیم که دانشگاه محل حضور و نقش‌آفرینی نیروهایی است که با همه وجود به آرمان‌های امام انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری پایبند هستند. قطعا درب دانشگاه به روی چنین افرادی باز است و ما از آنها استقبال و استفاده می‌کنیم.

معاون ضد فرهنگی و ضد دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: اما افرادی که دل در گرو استکبار آمریکا و اسرائیل داشته باشند و می‌خواهند جاده صاف کن جریانات معاند باشند و همچنین محکومان فتنه که در فتنه حضور فعال داشتند و علیه نظام اسلامی گام برداشتند قطعا هیچ جایی در دانشگاه‌های کشور نداشته و نخواهند داشت.

 وی در آستانه 16آذر روز دانشجو، وحشت خود را از اعتراضات دانشجویی نشان داد و گفت: : ماهیت 16 آذر یک ماهیت ضد استکباری و در راس آن ضد آمریکایی است و این هویت ذاتی که در ذات 16 آذر وجود دارد باید همیشه مدنظر باشد و تمام جریانات سیاسی دانشگاه به آن توجه کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: