جانشین سرکرده کل سپاه: مذاکره در مورد برنامه موشکی یعنی تسلیم

پاسدار سلامی، جانشین سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای، در مصاحبه با تلویزیون رژیم بار دیگر به نیاز حیاتی نظام ولایت فقیه به مداخلات منطقه‌ای تأکید کرد و در عین حال با التماس از کشورهای اروپایی خواست که به برنامه موشکی رژیم کاری نداشته باشند چرا که مذاکره در زمینه موشکی به معنای تسلیم بدون جنگ است.

علاوه بر این نتیجه طبیعی حضور ما در عراق و سوریه برقراری امنیت ملی و آسیب ناپذیر شدن امنیت ما است این یک امر طبیعی است اما حضور ما اونجا امنیت سوریه رو هم تامین میکنه...

اصلا امکان نداره که ایران امن باشه بدون اینکه عراق امن باشه امکان نداره ایران و عراق و سوریه امن نباشه بقیه جهان اسلام امن بشه ما دشمنان واقعی و جدی داریم .

این خیلی طبیعی یه که ما هرگز در مورد قدرتی که ضامن امنیت امنیت استقلال تسلط سیاسی و اقتدار دیپلماتیک ما است هرگز مذاکره نمیکنیم چون ما اگر به این اراده تن بدهیم این مفهومش اینه که ما شکست خوردیم ما تسلیم اراده سیاسی دشمن شدیم این یعنی برای دشمن فتح بدون جنگ یعنی تسلط با شو نظامی و دیپلماتیک و فیگور سیاسی، اما من یک نکته عرض کنم مخصوصا با این کشورهای اروپایی ببینید ما اگر تا امروز برد موشک هامون رو تا دو هزار کیلومتر حفظ کردیم و فعلا بالاتر از اون نرفتیم نه بدلیل محدودیت های تکنولوژیکه... اگر تهدیدی وجود نداشته باشه ما اضافه نمیکنیم برد موشکها را بنابراین اروپایی ها بدانند اگر بخواهند وارد حریم موشکهای ما بشوند ما دیگه این محدودیت ها رو ممکنه کنار بگذاریم دستکاری نکنند به عبارت ساده سر به سر ما نگذارند.
لطفا به اشتراک بگذارید: