This browser does not support the video element.

کارشکنی کارگزاران رژیم، انبار کردن اقلام اهدایی مردم به هموطنان زلزله زده

کارشکنی کارگزاران رژیم


فاجعه زلزله



  • گزارشهای رسیده حاکیست که کمکهای مردمی که مورد نیاز شدید مردم زلزله زده است، از جمله چادر و کاپشن توسط مزدوران سپاه انبار شده و در اختیار مردم زلزله زده قرار داده نمی شود. روستاهای دورافتاده و مناطق مرزی هنوز آواربرداری نشده است. در اسلام آباد غرب و کرند هیچ چادری بین مردم توزیع نشده و مردم در ماشینهای کمباین و تراکتور و تریلی می‌خوابند.

  • از سوی دیگر، ایادی غارتگر رژیم در چهار محال و بختیاری به بهانه کمک به زلزله زدگان به چپاول کارمندان پرداخته اند. اداره موسوم به جهاد چهارمحال و بختیاری رژیم با ارسال پیامک به کارمندان این اداره اعلام کرده: همکار محترم، بمنظور کمک رسانی به مردم مصیبت زده در زلزله استان کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی استان درنظر دارد یک روز از حقوق کارمندان را کسر کند.

  •  اظهارات مردم مصیبت دیده که برروی اینترنت گذاشته شده نشاندهنده مشکلات مردم پس از گذشت 9 روز از زلزله است،


 

  • حکومت آخوندی با اعتراف به بی‌اعتمادی مردم نسبت به قولها و عملکردِ ارگانهای حکومتی، به خطر پیامدهای آن هشدار دادند. رییس سابق اتاق بازرگانی رژیم در تهران درباره مدیریت حوادث طبیعی گفت: اعتماد مردم به نهادهای رسمیِ امدادرسان و خیریه‌های دولتی و بخش عمومی به شدت خدشه‌دار شده (ودر حال حاضر) نه سیاستمداران، نه سیاست‌گذاران و نه حتی نهادهای مردمی، ایده‌ای برای فردای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه ندارند.

  • وی هشدار داد: زلزله قطعا مصیبتی بزرگ است؛ اما مصیبتی بالاتر از فقر و بیکاری پس از زلزله نمی‌شناسم.


 

  • رسانه‌ی حکومتی همدلی نیز تحت عنوان خطرناک‌تر از زلزله نوشت: فروریختن اعتماد مردم را نباید در این زلزله دست‌کم گرفت. تخریب هلال احمر، تخریب خطرناکی است. این تخریب، فروریختن باور مردم به امداد و نجاتشان است و چه تخریبی می‌تواند خطرناک‌تر از این باشد که مردم مصیبت‌زده و رنج‌دیده بخشی از کشور و در ابعادی وسیع‌تر همه کشور، باورشان به هلال احمر از بین برود. این تخریب خطرناک‌تر از زلزله نیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: