This browser does not support the video element.

برملا شدن ابعاد دیگری از فساد و غارتگری رژیم در پروژه موسوم به مسکن مهر

برملا شدن ابعاد دیگری از فساد و غارتگری رژیم


رو شدن ابعاد فساد و غارتگری در پروژه مسکن مهر در جریان زلزله در مناطق غرب کشور که با خشم شدید مردم مواجه شده، بحران مرگبار جدیدی را پیش روی نظام آخوندی قرار داده که در اظهارات و اعترافات مهره‌ها و رسانه‌های رژیم به خوبی دیده می‌شود. گزارشی در این رابطه:

معاون عمرانی استاندار رژیم در کرمانشاه، روز شنبه اعلام کرد دو ساختمان مسکن مهر در سرپل‌ذهاب به‌طور کامل فروریخت و ۱۰۰نفر از ساکنان آن کشته شدند.

 

رسانه حکومتی شهروند نوشت: : مسکن مهر خودش زلزله بود. شهر سرپل ذهاب 800 واحد مسکن مهر داشت که نزدیک به 600 واحد آن آسیب جدی دید و هیچ ارگانی مسولیت تخریب ساختمان های چندین میلیون تومانی را برعهده نمی گیرد.

 

یک مهندس چینی که در منطقه زلزله‌زده حضور داشت علت تخریب ساختمانهای مسکن مهر را نوع جوشکاری، در نظر نگرفتن استحکامات در اسکلت‌بندی ساختمان و کیفیت مصالح عنوان کرد.

 

روزنامه حکومتی شرق با اشاره به پول‌شویی دلالان بین دستگاه‌های واگذارکننده پروژه‌های حجیم و پیمانکاران مسکن مهر نوشت: هیچ پیمانکاری نمی‌تواند بنای پنج‌طبقه به‌بالا را به‌گونه‌ای بسازد که هر مترمربع آن را به ٣٠٠ هزارتومان به متقاضی بفروشد، مگر اینکه مصالح و نیروی انسانی ارزان‌قیمت و به‌دردنخوری استفاده کند

 

روزنامه ایران ارگان دولت آخوند روحانی نوشت: علت تخریب ساختمانهای مسکن مهر، ساخت و ساز روی خاک سست بوده است

 

بیوکی، عضو کمیسیون عمران مجلس رژیم گفت: تخلفات در ساخت مسکن مهر کاملاً محرز است و بسیاری از این ساختمان‌ها دیگر قابل سکونت نیستند

 

روزنامه حکومتی اعتماد نیز نوشت: مسکن مهر طرح بسیار بزرگی بود که ایرادات اساسی هم داشته است. از فساد گسترده‌ای در واگذاری برای ساخت مجتمع‌های مسکونی به پیمانکاران گرفته، تا جایابی و فقدان زیرساخت‌ها و خدمات شهری... اگر یک درس مهم از این اتفاق بتوان گرفت این است که برخلاف انتظار ما، آینده به سرعت سر می‌رسد و زمان پاسخگویی خواهد بود.

 

روزنامه حکومتی جامعه فردا نوشت: کشمکش های کلامی شخصیتهای سیاسی مهم (نظام) بر سر مسکن مهر و در میانه عملیات اضطراری کمک به زلزله زدگان، لطمه اخلاقی و سیاسی بزرگی بر کلیت نظام است... اگر آن همه هجمه و متلک و ایراد نسبت به استحکام برجام به نفع (نظام) بود، کشمکش بر سر استحکام مسکن مهر نیز چنین خواهد بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: