This browser does not support the video element.

پهلوان مسلم اسکندرفیلابی: فراخوان به همیاری با هموطنان زلزله زده

پهلوان مسلم اسکندرفیلابی



  • پهلوان مسلم اسکندر فیلابی، مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای ضمن استقبال از فراخوان خانم مریم رجوی برای کمک به هم میهنان زلزله زده و پاسخ سیمای آزادی مبنی بر اختصاص یک میلیارد تومان کمک های ارزنده هم میهنانمان در داخل ایران، اعلام کرد: شک نیست انبوه حامیان سیمای آزادی در داخل میهن با استقبال از این دعوت سراز پا نشناخته به یاری زلزله زدگان خواهند شتافت.

  • مشاهده فیلمی در سیمای آزادی که پاسداری، سیلی به گوش هموطنی که برای کمک به زلزله زدگان آمده بود میزد تا کمکهای مردمی را برای خود و دوستانش ببرد و یا آنجا که کمک های مردمی را به زور میگیرند و بعد به دروغ به اسم کمک حوزه های جهل و جنایت آخوندی به زلزله زدگان جا میزنند دل هر ایرانی شرافتمندی را به درد می آورد.

  • پهلوان فیلابی می افزاید: ایلغار خمینی هیچ ارزشی برای ملک و ملت ایران قائل نیست، به مصداق ”کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من“ ما باید در داخل و خارج از ایران دست در دست یکدیگر با هم متحد شویم تا بتوانیم در این دوران سخت به یاری هم میهنانمان در شهرهای زلزله زده برخیزیم.

  • در این اطلاعیه خطاب به ورزشکاران جوانمرد، آمده است: شما الگوی بر جسته ای مثل جهان پهلوان تختی دارید، که در زلزله بوئین زهرا شخصأ به جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آنها به نیازمندان برخاست. امروز در شرایطی که رژیم زهر خورده و درمانده آخوندی و شخص خامنه ای نه خودش به فکر حل مشکلات و نیازهای بیشمار زلزله زدگان است، نه اجازه میدهد کمک های مستقل مردمی بدست آنان برسد و نه حتی کمک های کشورهایی که برای اینکار اعلام آمادگی کرده اند را میپذیرد، وظیفه همه ماست که به هر شکل و از هر طریق با دور زدن دزدان حکومتی به یاری هم میهنانمان بشتابیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: